لوسیون‌های بدن نسبت به کرم‌ها چسبناک‌تر هستند، زیرا حاوی درصد بیشتری آب هستند. این موضوع به آن‌ها قوام بیشتری می‌بخشد و پخش شدن آن‌ها در یک منطقه بزرگ را آسان‌تر می‌کند. لوسیون بدن معمولاً در یک بطری عرضه می‌شوند و به راحتی قابل استفاده هستند. می‌توانید از لوسیون‌های بدن به صورت روزانه استفاده کنید زیرا سبک هستند و به راحتی توسط پوست جذب می‌شوند. استفاده از بهترین مارک لوسیون بدن قطعا برای شما نتیجه بهتری خواهد داشت.

چگونه از لوسیون بدن استفاده کنیم؟

مرحله 1: بهترین مارک لوسیون بدن مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید.

مرحله 2: از لوسیون بدن بلافاصله بعد از حمام استفاده کنید، زیرا پوست شما بیشتر تشنه است. پوست مرطوب لوسیون را به راحتی جذب می‌کند.

مرحله 3: لوسیون را به اندازه یک سکه روی کف دست خود بمالید و از پایین به بالا شروع کنید.

مرحله 4: لوسیون را به طور یکنواخت در هر قسمت از بدن خود توزیع کنید و بخش به بخش کار کنید تا مطمئن شوید که نایحه‌ای بدون لوسیون باقی نمی‌ماند.

مرحله 5: از محصولات جداگانه برای صورت و بدن خود استفاده کنید. لوسیون بدن برای پوست بدن فرموله شده است و پوست لطیف صورت نیاز به کرم مخصوص صورت دارد.

مزایای لوسیون بدن

استفاده منظم از بهترین مارک لوسیون بدن می‌تواند فواید شگفت انگیزی داشته باشد.

1. آبرسانی به پوست خشک

 پوست شما ممکن است به دلایل مختلف خشک شود. سن، آب و هوا و گاهی اوقات عدم مراقبت مناسب می‌تواند منجر به خشکی و پوسته پوسته شدن پوست شما شود. استفاده روزانه از لوسیون بدن از می‌تواند به جبران شدن رطوبت از دست رفته کمک کند و پوست شما را نرم و لطیف می‌کند.

2. پوست زبر، به‌ویژه پینه‌ها را التیام دهید.

ممکن است نواحی ناهمواری مانند اطراف آرنج یا زانو در بدن داشته باشید که می‌تواند با استفاده از لوسیون بدن بعد از حمام یا قبل از خواب آن‌ها را درمان کنید. استفاده منظم از یک لوسیون احیا کننده می‌تواند پوست خشن را تسکین دهد و آن را مانند بقیه بدن صاف و ابریشمی کند. در این مورد استفاده از بهترین مارک لوسیون بدن بسیار مهم است.

3. احساس خوب و بوی خوب

لوسیون بدن محصولی نرم، کرمی و با رایحه‌ای مطبوع است که حس خوبی به پوست شما می‌دهد. رایحه ملایم لوسیون بدن همچنین می‌تواند آرامش بخش و مرطوب‌کننده باشد و تاثیر مثبت بلندمدتی بر شما بگذارد.

4. درخشش پوست شما

لوسیون‌های بدن انواع مختلفی دارند و اهداف زیادی را انجام می‌دهند. از رایحه‌های ملایم گرفته تا اثر مرطوب‌کنندگی و تغذیه عمیق. در هر صورت، پوست سالم هدف است و پوست سالم درخشش طبیعی زیبایی دارد که نمی‌توانید آن را به سادگی به دست آورید.

بهترین برند لوسیون بدن

1. لوسیون بدن کیووی

به جرات می‌توان گفت محصولات کیووی برای مراقبت از پوست فوق‌العاده هستند. لانولین و پروپیلن گلیکول پایه اصلی لوسیون کیووی است که برای درمان پوست‌های خشک عالی جواب می‌دهد. این لوسیون بهترین مارک لوسیون بدن برای درمان اگزما، پینه و هر نوع زبری پوستی است.

2. لوسیون بدن نیوآ مدل Cherry Blossom

فکر نمی‌کنیم برند نیوآ نیازی به تعریف داشته باشد. کرم‌های مرطوب‌کننده نیوآ در بازار خودشان را ثابت کردند که چه قدر خوب و کاربردی هستند. این لوسیون برای انواع پوست مناسب و فاقد چربی و پارابن است و ماندگاری 24 ساعته دارد.

3. لوسیون بدن فیروز

ممکن است از دیدن اسم لوسیون بدن فیروز در بین لیست بهترین مارک لوسیون بدن تعجب کرده باشید زیرا فیروز برندی برای کودکان است. اما باید یادآور شد که لوسیون‌های فیروز فقط مختص به کودکان نیستند و بزرگسالان نیز می‌توانند از این لوسیون استفاده کنند. این لوسیون هیچ مواد مضری برای پوست انسان ندارد و طراوات و شادابی پوست شما را تامین می‌کند.

4. لوسیون بدن از برند وازلین Vaseline

وازلین یکی از بهترین برندها! از مزایای این لوسیون این است که در رایحه تنوع زیادی دارد و شما برای انتخاب بهترین رایحه از نظر خود دستتان باز است. این محصول آبرسانی بسیار قوی‌ای دارد و جذب آن بسیار سریع است.

5. لوسیون بدن حاوی اوسرین ثمین

یک لوسیون ایرانی دیگر در لیست بهترین مارک لوسیون بدن جای دارد. لوسین ثمین حاوی حاوی اوسرین، آمونیـوم لاکتـات و اوره است و یکی از قوی‌ترین لوسیون‌ها برای پوست خشک و حساس است.