خرید از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی | ترلان

۱۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

کاندوم برقی چیست ؟

زمانی که صحبت از کاندوم برقی به میان می آید، احتمالا فکر می کنید با یک پوشش محافظتی همانند کاندوم مواجه هستید. در صورتی که کاندوم برقی یک حلقه ویبراتور است که می تواند به تنهایی یا همراه با کاندوم معمولی مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه قصد داریم نکاتی را در مورد کاندوم برقی مورد بررسی قرار دهیم.

جنس کاندوم برقی چیست ؟

جنس کاندوم برقی از لاتکس است و با انعطاف پذیری بالایی که دارد، قابل استفاده برای انواع سایز آلت تناسلی مردان می باشد. در کاندوم برقی از باتری استفاده می شود تا ویبره هایی منظم ایجاد کند. پس از چند بار مصرف و در صورت کاهش انرژی باتری ها، باید آن ها را تعویض کرد و قابلیت شارژ مجدد ندارند.

کاربرد کاندوم برقی چیست ؟

در پاسخ به این که کاربرد کاندوم برقی چیست باید بگوییم که این ابزار کاربردی مزایای بسیاری دارند. این حلقه ویبراتور باید در قسمت انتهایی آلت تناسلی مردان قرار گیرد تا با کنترل جریان خون در قسمت تحتانی آن، منجر به افزایش کیفیت نعوظ شود. علاوه بر این مصرف این نوع کاندوم باعث به تعویق افتادن زمان انزال نیز می شود.

یکی دیگر از کاربردهای کاندوم برقی در افزایش لذت جنسی بانوان است. این حلقه ویبراتور به طور مستقیم با عضو کلیتوریس در ارتباط است و با ایجاد لرزش های منظم باعث رسیدن به اوج لذت جنسی می شود. در واقع این ابزار وارد واژن نمی شود و کاربرد آن در خارج از آن است.

به طور کلی می توان گفت که استفاده از کاندوم برقی منجر به افزایش مدت زمان انزال مردان و در مقابل به ارگاسم رسیدن بهتر زنان می شود. به همین دلیل کیفیت رابطه زناشویی را بهبود می بخشد. از حلقه ویبراتور می توان برای چندین مرتبه رابطه جنسی نیز استفاده کرد. البته برای سلامت جنسی و رعایت بهداشت باید بعد از هر بار نزدیکی کردن باتری ها را خارج کرده و سپس کاندوم برقی را با آب و صابون شست و خشک کرد.

کاندوم برقی مناسب چه افرادی است ؟

کاندوم برقی مناسب افرادی است که از مشکل زودانزالی رنج می برند. آقایانی که با مشکل نعوظ آلت تناسلی مواجه هستند نیز بهتر است از کاندوم برقی استفاده کنند. همچنین، خانم هایی که با رسیدن به ارگاسم مشکل دارند نیز بهترین گزینه برای مصرف کاندوم برقی هستند. استفاده از این حلقه ویبراتور منجر به افزایش اعتماد به نفس در آقایان شده و خانم ها را از مشکل عدم رسیدن به لذت جنسی رها می کند.

کاندوم برقی هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و با مصرف مداوم آن می توان مشکل رابطه زناشویی را به خوبی برطرف کرد.

نکات استفاده از کاندوم برقی چیست ؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید حین استفاده از کاندوم برقی در نظر داشته باشید، رعایت بهداشت است. حلقه ویبراتور یا همان کاندوم برقی باید پس از هر بار مصرف به خوبی شستشو داده شده تا برای استفاده های بعدی آماده شود. عدم شستشوی کاندوم برقی به منزله ابتلا به انواع بیماری های جنسی و همچنین انتقال باکتری و ویروس خواهد بود.

چنانچه لایه لاتکس کاندوم برقی پاره شد، باید از مصرف مجدد آن خودداری نمایید. چرا که آلودگی ها و باکتری ها به راحتی داخل لاتکس پاره شده تجمع می یابند و زمینه را برای انتقال ویروس و بیماری فراهم می کند.

۲۰ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

روتین پوست معمولی

 

اگر پوستتان نرمال است می‌توان گفت که خیلی خوش شانس هستید، اما آیا قدر این نعمت را می‌دانید؟ روتین پوست معمولی نسبت به دیگر انواع پوست آسانتر است. پوست مهم‌ترین و بزرگترین عضو بدن بشمار می‌رود. محافظ بدن و اعضای داخلیست و با درگرگونی‌های خود به ما نشان می‌دهد که اوضاع داخلی بدن به چه صورت است. اگر در محیط آلودگی‌ها به بدن حمله کنند، نخست پوست واکنش نشان می‌دهد بنابراین باید به خوبی از این سپر دفاعی مراقبت کرد. مهم است که شما روتین پوست معمولی را دنبال کنید و در مراقبت از پوست خود جدی باشید. در این قسمت می‌خواهیم به شما بگوییم که روتین پوست معمولی شامل چه مواردیست.

چگونه از پوست معمولی مراقبت کنیم

همچون دیگر انواع پوست برای مراقبت از سلامت و جوانی پوست از که باید رویه‌ای منظم برای مراقبت از پوست نرمال ترتیب دهید. با دنبال کردن نکات مراقبت از پوست می‌تاونید سلامت و زیبایی پوستتان را حفظ کنید. برای مراقبت و رسیدگی به پوست نرمال باید هر روز چند مرحله زیر را پشت سربگذارید:

  • پاکسازی پوست با پاک کننده‌ها.
  • استفاده از تونر و ترمیم بافت پوست.
  • استفاده از مرطوب کننده و حفظ رطوبت پوست.

پوست معمولی چه خصوصیاتی دارد؟

ممکنن است شما هنوز ندانید که پوستتان چه نوعیست، بنابراین با چند نشانه زیر می‌توانید بفهمید پوستتان معمولیست یا خیر:

  • پوستتان شفاف است و خونرسانی خوبی دارد.
  • پوست صاف، نرم و اسفنجیست.
  • رنگ پوست با طراوت است و مایل به صورتی است.
  • منافذ پوست معمولی خیلی کوچک است و روی پوست هیچ منافذ بزرگی وجود ندارد.
  • پوست هیچگونه قرمزی، جوش و التهابی ندارد.
  • بینی چرب، چانه و پیشانی چرب نیستند.

شستشو و پاکسازی پوست

برای شستشوی پوستتان می‌توانید از هر صابون یا شوینده صورتی استفاده کنید. البته یادتان باشد که شوینده مناسب پوستتان باشد.

بهتر است شوینده‌ای که استفاده می‌کنید حاوی الکل و صابون نباشد چون این مواد به مرور سبب خشک شدن پوست می‌شوند.

با تونر پوست را تقویت کنید

همانطور که می‌دانید برخلاف میسلارواترها، تونرها حاوی الکل هستند. این ماده می‌تواند چربی اضافی و آلودگی‌ها را از روی پوست بردارد. بنابراین بعد از شستشوی صورت لازم است که از یک تونر ملایم استفاده کنید. چون تونر حاوی آنتی اکسیدان نیز هست می‌تواند آسیب‌های پوستتان را ترمیم کند.

مرطوب کننده استفاده کنید

تفاوتی ندارد که پوستتان از چه نوعیست به هر حال باید هر روز مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت پوست حفظ شود. مرطوب کننده را وقتی به پوست بمالید که هنوز پوست رطوبت دارد.

ضد آفتاب

با اینکه پوستتان سالم و نرمال است اما حتما به ضدآفتاب نیاز خواهید داشت و هر چند ساعت یکبار نیز باید آن تمدید کنید. این یکی از بخش‌های مهم و ضروری در روتین پوست معمولی محسوب می‌شود. از کرم ضدآفتابی استفاده کنید که SPF بالای 30 داشته باشد.

چند عادت غلطی که باید ترک کنید

شاید این موارد جزو روتین پوست معمولی نباشند، اما با رعایت آن‌ها می‌توانید تاثیر مراقبت‌های پوستی را دو چندان کنید:

  • غذاهای سرخ کردنی دشمن سلامت پوست هستند: فست‌فودها و سرخ کردنی‌ها به هیچکسی توصیه نمی‌شوند. اولین ضربه‌ای که فست‌فود به بدن وارد می‌کند در پوست مشاهده می‌شود. اگر پوستتان نرمال است قدر این نعمت را بدانید با خوردن مواد غذایی چرب و فوق‌العاده مضر به آن آسیب وارد نکنید. پوست شما از رطوب و چربی نرمالی برخوردار است، اما با مصرف چربی‌های مضر کم کم پوست هم کیفیت و طراوت خود را از دست داده و دچار حساسیت‌های پوستی، جوش و آکنه می‌شود.
  • سیگار ممنوع است: سیگار خشکی پوست و کدر شدن آن را درپی دارد. اگر می‌خواهید سلامت و زیبایی پوست نرمال را کاملا از بین ببرید سیگار بکشید. سیگار کشیدن سبب پیری زودرس پوست می‌شود. اگر دقت کنید افرادی که سیگاری هستند پوستشان پر از چین و چروک است.
  • آرایش را حتما پاک کنید: برخی پاک کردن آرایش پیش از خواب را امری ضروری نمی‌دانند. اما شب زمانیست که پوست باید نفس بکشد. اگر شب را با کرم‌ها و مواد آرایشی به صبح برسانید، منافذ پوستی راهی برای تنفس نخواهند داشت و آسیب می‌بینند.
۲۰ شهریور ۰۰ ، ۰۹:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

بهترین روش برای تیغ زدن صورت

 

نقل شده که برخی از زیباترین زنان تاریخ از جمله مرلین مونرو و الیزابت تیلور، از روش تیغ زدن برای اصلاح صورت خود استفاده می کردند. اگر چه این ادعا قابل اثبات نیست؛ اما اصلاح صورت با تیغ می تواند مزایای بسیاری برای پوست داشته باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم همه چیز در مورد تیغ زدن صورت را مورد بررسی قرار دهیم.

اصلاح صورت با تیغ چه مزایا و معایبی دارد؟

تیغ شدن صورت یک روش ساده و سریع است و برای خانم هایی که مشغله کاری زیاد دارند، بهتر گزینه محسوب می شود. شما می توانید در کمتر از یک دقیقه کل صورت خود را اصلاح کنید. این در حالی است که سایر روش های اصلاح مانند بند زدن ممکن است حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از شما زمان بگیرد.

یکی دیگر از مزایایی که تیغ زدن صورت دارد، از بین بردن سلول های مرده پوست است. احتمالا می دانید که پوست ما هر از چند گاهی اقدام به تولید سلول های جدید می کند. در صورتی که سلول های مرده از روی پوست لایه برداری نشوند، سلول های جدید مجال کافی برای تولید پیدا نمی کنند. وجود سلول های مرده در سطح پوست منجر به کدر شدن و بروز جوش و آکنه هایی روی پوست می شود. تیغ زده صورت نه تنها موهای زائد را از بین می برد، بلکه یک لایه از سلول های مرده آن را نیز نابود می کند.

اصلاح صورت با تیغ برای افرادی که دارای جوش و آکنه، اگزما و پسوریازیس هستند، توصیه نمی شود. چرا که ممکن است باعث کنده شدن این مشکلات پوستی شده و فرآیند درمان را دشوار سازند. از تیغ باید روی پوست کاملا سالم و بدون زخم و جوش استفاده کرد.

یکی از عوارضی که ممکن است تیغ زدن صورت به همراه داشته باشد، واکنش های آلرژیک است که برخی خانم ها نسبت به آن دارند. یعنی ممکن است پس از اصلاح صورت با تیغ به عوارضی همچون جوش های ریز، خارش، التهاب، قرمزی و ... مواجه شوید.

یکی دیگر از معایبی که اصلاح صورت با تیغ ممکن است به دنبال داشته باشد، بروز خشکی و خارش پوست است. اگر پوست شما از نوع خشک است، باید بدانید که تیغ زدن ممکن است باعث خشک تر شدن آن شود. همچنین ممکن است خارش و پوسته پوسته شدن را به دنبال داشته باشد.

آیا تیغ زدن صورت باعث ضخیم شدن موها می شود؟

اصلاح صورت با تیغ ممکن است باعث لختی در ناحیه کوتیکول مو شود. به همین دلیل این توهم را ایجاد می کند که تیغ زدن صورت باعث تیره یا ضخیم شدن موها می شود. در صورتی که این گونه نیست. تراشیدن موها با استفاده از تیغ باعث ضخیم شدن و تغییر رنگ موها نمی شود. البته احتمال دارد موها هنگام رویش مجدد کمی زبرتر و خشن تر رشد کنند که بلافاصله پس از رشد کامل، همان شکل طبیعی خود را خواهد داشت.

نحوه تیغ زدن صورت

بعضی خانم ها اصلاح صورت با تیغ را به صورت خشک انجام می دهند. اما توصیه ما به شما این است که برای حفظ شادابی و نشاط پوست و همچنین جلوگیری از بروز زخم و جوش بهتر است از یک فوم مخصوص یا ژل اصلاح استفاده کنید. این محصولات حاوی مرطوب کننده هستند که نه تنها از بروز زخم و جوش روی پوست جلوگیری می کنند، بلکه منجر به آبرسانی و لطیف شدن آن نیز می شود.

پس از این که سطح صورت را آغشته به ژل اصلاح یا فوم کردید، لبه تیغ را به دقت روی پوست قرار دهید و در جهت خلاف رویش مو بکشید. به این ترتیب کل موهای زائد صورت از بین خواهند رفت. در آخر صورت تان را با یک شوینده مناسب بشویید و مرطوب کننده بزنید. اگر پوست شما از نوع حساس است، می توانید از محصولات افترشیو استفاده کنید که احتمال بروز جوش و آکنه را به حداقل می رسانند.

۲۰ شهریور ۰۰ ، ۰۹:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

انواع براش

براش ها انواع متنوعی دارند که هر یک برای آرایش قسمتی از صورت مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه قصد داریم انواع براش و کاربرد هر کدام را معرفی کنیم.

براش فوندیشن؛ یکی از انواع براش

آرایش شما باید با یک پایه یا زیرساز خوب شروع شود. بدون استفاده از براش مناسب، زدن فوندیشن روی صورت کمی دشوار است. دو نوع براش فوندیشن داریم که یکی از آنها دارای سر صاف و دیگری دارای سر کج است که هر دو برای رسیدن به زیرساز میکاپ عالی و بدون نقص، خوب عمل می کنند.

یک براش فوندیشن خوب باید دارای موهای انعطاف پذیر و مرغوب باشد تا کرم پودر را به طور یکنواخت روی سطح پوست پخش کند. برای این کار باید ابتدا مقدار لازم از فوندیشن را به صورت نقاطی روی نواحی مختلف صورت مثل گونه ها، بینی، چانه و پیشانی قرار دهید و سپس با استفاده از براش تمیز آن را فید کنید. برای سلامت و زیبایی هر چه بیشتر پوست، بسیار حائز اهمیت است که هفته ای یک بار براش های خود را بشویید.

براش رژگونه

براش رژگونه یکی از انواع براش مورد نیاز هر خانم است. این محصول دارای سری پرپشت و صاف است که با استفاده از آن می توان انواع محصولات پودری مثل برنزر، پنکک، هایلایتر و رژگونه را مورد استفاده قرار داد. موهای این براش باید از نوع طبیعی و بسیار نرم باشند تا هیچ گونه احساس زبری و خشنی ایجاد نشود.

برای استفاده از این نوع براش باید موهای آن را داخل محصول مورد نظر فرو برده و سپس با حرکات دورانی روی پوست قرار دهید. تا زمانی که به سطح پوشش مطلوب خود نرسیده اید، می توانید چند لایه از محصول را روی پوست قرار دهید.

براش کانسیلر

این نوع براش در سایز متوسط بوده و سری آن صاف است. کانسیلر را باید بعد از زیرسازی صورت و به کار بردن فوندیشن مورد استفاده قرار دهید. براش کانسیلر در واقع نسخه کوچک شده براش فوندیشن است تا تمام نواحی کوچک صورت مثل اطراف پلک را به خوبی تحت پوشش قرار دهد. با استفاده از براش کانسیلر می توان انواع مشکلات پوستی مانند سیاهی و پف دور چشم، لکه های تیره، جای جوش و آکنه، رنگ پریدگی و ... را برطرف کرد.

براش پودر فیکس

براش پودر بیک یا فیکساتور دارای موهای متراکم و گنبدی شکل است. استفاده از پودر فیکس به شما کمک می کند تا میکاپ تان بیش از یک روز دوام داشته باشد. همچنین ظاهری بی عیب و نقص و کامل تری به چهره شما می دهد. برای این کار کافی است براش را آغشته به محصول کرده و روی پوست به صورت مساوی پخش کنید. در ابتدا بهتر است محصول را کمی سبک بزنید و چنانچه مورد نیاز بود دوباره آن را تمدید نمایید.

براش کانتور

براش کانتور از دیگر انواع براش میکاپ، دارای سری مورب است و به شما این امکان را می دهد که نواحی صورت تان را به طور طبیعی زاویه سازی کنید. این برس به اندازه براش کانتور است اما دارای موهای بسیار متراکم تر و زاویه دار است تا بهترین نتیجه حاصل شود. از براش کانتور می توان برای محصولات کرمی و پودری استفاده کرد. ابتدا مقداری از محصول را روی سطح مورد نظر از پوست قرار دهید و سپس با حرکات دورانی شروع به فید کردن کنید. از این محصول در نواحی شقیقه، کنار بینی، خط فک و ... استفاده می شود.

براش هایلایتر

حتما در کیت براش خود به یک برس بادبزنی برخورد کرده اید و از خود پرسیده اید کاربرد این محصول چیست. از این نوع براش برای زدن هایلایتر استفاده می شود. در واقع کاربرد این محصول آن است که هایلایتر را به طور یکنواخت در قسمت بالای استخوان گونه قرار دهد. برای این کار کافی است براش را آغشته به مقدار کمی هایلایتر کرده و به صورت حرکات رفت و برگشتی روی گونه بزنید.

براش سایه چشم

برای ایجاد یک ظاهر زیبا در چشم ها، بهتر است از انواع براش چشم استفاده کنید. براش های سایه چشم با توجه به نوع کاربرد در سایزهای مختلف موجود هستند که هر یک برای نقاط خاصی از چشم ها به کار می روند. این برس ها نسبت به سایر براش هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، سایز کوچک تری دارند

۲۰ شهریور ۰۰ ، ۰۹:۳۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

آرایش صورت لاغر

نوع آرایش می تواند تاثیر زیادی روی جلوه و آراستگی چهره داشته باشد. از این رو، افراد قبل از آرایش کردن باید فرم چهره خود را در نظر بگیرند و مطابق با آن میکاپ انجام دهند. یکی از تکنیک های مهم آرایشگری، آرایش صورت لاغر است. در این سبک میکاپ باید آرایش را به گونه ای انجام دهیم که از میزان لاغر بودن چهره کمی کاسته شود. در ادامه تکنیک ها و ترفندهای آرایش صورت لاغر را آموزش می دهیم.

آرایش صورت لاغر باید چگونه باشد؟

در آرایش صورت لاغر تا حد امکان باید از تکنیک هایی استفاده شود که چهره کمی پر تر به نظر برسد. اولین کاری که در آرایش صورت لاغر باید انجام دهید، زدن کرم پودر است. توجه داشته باشید که کرم پودر و کانسیلر انتخابی شما نیز تاثیر بسیار زیادی در پر نشان دادن چهره تان ایجاد می کند. برخی افراد به اشتباه فکر می کنند که هر چه رنگ کرم پودرشان روشن تر باشد، صورت آنها جلوه بهتری پیدا می کند. در صورتی که شما مجاز هستید تنها یک درجه روشن تر از پوست خود کانسیلر یا کرم پودر بزنید. پس سعی کنید فوندیشن را همرنگ پوست یا نهایتا یک درجه روشن تر انتخاب کنید.

پس از زدن کرم پودر نوبت به زدن رژگونه می رسد. در آرایش صورت لاغر باید رژگونه را به صورت افقی روی گونه ها بزنید. به این صورت که رژگونه را از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه به صورت کاملا افقی بزنید. حواستان باشد رژگونه را تا نواحی بینی ادامه ندهید.

یکی دیگر از تکنیک های آرایشی که به شما در کاهش میزان لاغری صورت تان کمک می کند، کانتورینگ است. از آنجایی که پیشانی افرادی که صورت لاغری دارند بلند است، باید با استفاده از روش کانتور کردن از میزان بلندی آن بکاهید. قسمت رستنگاه مو را کانتور کنید و آن را تا شقیقه ها ادامه دهید. سپس زیر گونه و اطراف تیغه های بینی را نیز کانتور بزنید و خوب فید کنید.

آرایش چشم صورت لاغر

افرادی که صورت لاغر دارند باید به تمامی اجزای چهره خود در حین میکاپ توجه داشته باشند. این افراد بهتر است از به کار بردن انواع سایه چشم اسموکی و تیره خودداری کنند. چرا که رنگ های تیره بیشتر در لاغر کردن چهره کاربرد دارند و افراد دارای صورت لاغر بهتر است از رنگ سایه روشن استفاده کنند. سعی کنید برای پشت پلک از رنگ های روشن تا متوسط استفاده کنید.

یکی از نکاتی که افراد دارای صورت لاغر باید به آن توجه داشته باشند، کشیدن خط چشم است. سعی کنید از تکنیک های خط چشم استفاده کنید که چشم ها را درشت تر و کشیده تر جلوه می دهند. پیشنهاد ما برای آرایش صورت لاغر استفاده از تکنیک خط چشم گربه ای است. خط چشم گربه ای را کمی پهن تر بکشید تا در آرایش چشم شما تعادل ایجاد شود و از لاغر بودن چهره تان بکاهد.

در مرحله بعد باید ریمل بزنید. ریمل خود را از نوع حجم دهنده و بلند کننده انتخاب کنید تا مژه ها پرپشت و جذاب به نظر برسند. این کار در درشت تر شدن چشم هایتان موثر است و از میزان لاغری چهره کم می کند. در صورت امکان می توانید از مژه مصنوعی نیز استفاده کنید.

آرایش ابرو صورت لاغر

همان طور که می دانید، فرم ابروها تاثیر بسیار زیادی در چهره دارد. اگر صورت شما از نوع لاغر و کشیده است، توصیه می کنیم ابروهایتان را پهن و پرپشت کنید. همچنین می توانید فرم ابروها را کمانی کنید. برای این کار ابتدا با استفاده از مداد ابرو به ابروها فرم کمانی دهید. سپس با استفاده از سایه ابرو به آن حجم و رنگ دهید.

آخرین تکنیکی که در آرایش صورت لاغر به کارتان می آید، چتری کردن موهاست. این کار در کوتاه تر نشان دادن پیشانی موثر واقع می شود. همچنین، شما می توانید موهایتان را لایه ای کوپ کنید.

۲۰ شهریور ۰۰ ، ۰۹:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

کاندوم خاردار چیست

امروز دیگه اختلال در روابط زناشویی معنا ندارد، چراکه محصولات بی‌شماری برای رفع انواع مشکلات و اختلالات روابط بین زوجین تولید شده و در بازار نیز موجود است. یکی از محصولاتی که هر زوجی بارها در طول زندگی مشترک استفاده خواهند کرد، تا ایمنی روابط خود را افزایش دهند، لذت بیشتری ببرند و از بارداری ناخواسته جلوگیری کنند کاندوم است.

کاندوم نخست ظاهری ساده داشت و تنها برای جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروز کاربردهای آن بیشتر شده است. می‌تواند زودانزالی را بهبود دهد، از انتقال بیماری‌های مقاربتی جلوگیری کند و حتی در برخی از انواع لذت جنسی در زن را افزایش دهد. در این قسمت در این مورد که کاندوم خاردار چیست و چرا باید از آن استفاده کرد اطلاعات بیشتری بدست می‌آورید.

کاندوم خاردار چیست ؟

اگر هنوز نمی‌دانید که کاندوم خاردار چیست باید بگوییم این محصول یکی از انواع همان کاندوم مردانه ساده است، اما اینبار با مصرفی دیگر و برای افزایش لذت جنسی در زن، افزایش لذت جنسی در مرد و یا برای هر دو. البته این محصول مانند نمونه ساده، محصول مراقبتی نیز محسوب می‌شود.

استفاده از این محصول تاثیر زیادی در افزایش اعتماد بنفس مردان دارد، چراکه می‌توانند با استفاده از آن براحتی شریک جنسی خود را به ارگاسم نزدیک کنند. از طرفی این محصول برای زوج‌هایی که زن دچار سردمزاجی است بسیار کاربردی خواهد بود و تحریک و لذت بیشتری را برای زن بهمراه خواهد داشت.

جنس کاندوم خاردار چیست ؟

همانطور که اشاره کردیم کاندوم خاردار نمونه تغییر یافته کاندوم‌های ساده است، بنابراین در تولید این محصول نیز از لاتکس  و پلی یورتان استفاده شده است. بدنه اصلی کاندوم فاقد هرگونه ناخالصی است و باید کاملا شفاف و یکدست باشد. اما سطح کاندوم خاردار از نعداد بالای خار یا زائده لاتکسی پوشیده شده است.

عاج‌های موجود روی کاندوم خاردار یا تراکم بالایی دارند یا تراکم پایین. گاهی خارها روی بخش از کاندوم طراحی می‌شود و تنها نقطه بخصوصی را تحریک می‌کند. بنابراین کاندوم‌های خاردار نیز به لحاظ جنس و تراکم زائده متفاوت هستند.

چند هدف اصلی کاندوم خاردار چیست ؟

  • اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلیل تولید و مصرف کاندوم‌ها درمورد کاندوم خاردار نیز صدق می‌کند. یعنی این محصول در درجه اول باید از بروز بارداری جلوگیری کند.
  • دومین دلیل طراحی و مصرف این محصول جلوگیری از انتقال و شیوع بیماری‌های مقاربتی است.
  • با استفاده از آن تاحدود زیادی می‌توان خطر روابط با ریسک بالای انتقال بیماری را کاهش داد.
  • سومین دلیل طراحی و مصرف این محصول افزایش لذت جنسی در زنان و کوتاه کردن زمان ارگاسم در آنهاست.
  • این محصول می‌تواند به صورت موثر با نقطه جی در دستگاه تناسلی زنان تماس پیدا کند و لذت رابطه جنسی را افزایش دهد.
  • این کاندوم برای زوج‌هایی که چند سال است از روابطشان می‌گذرد و دوست دارند رابطه‌ای متفاوت را تجربه کنند بسیار مفید است.
  • مردانی که از سایز آلت تناسلی خود رضایت کافی را ندارند و احساس عدم اعتماد بنفس دارند، می‌توانند با استفاده از کاندوم خاردار و افزایش لذت جنسی در زن استرس ناشی از مقاربت را در خود کاهش دهند.

چند خصوصیت خوب یک کاندوم خاردار چست

اگر می‌خواهید از این محصول برای افزایش لذت رابطه جنسی استفاده کنید، لازم است این نکات را هنگام خرید رعایت کنید:

  • کاندومی که خریداری می‌کنید خارهای خیلی بلندی یعنی بیش از نیم میلیمتر نداشته باشد، چراکه مصرف کاندوم خاردار با عاج‌های بلند آسیب حالت طبیعی دیواره واژن را به دنبال دارد.
  • خارهای لاتکسی باید نرم و منعطف باشند و حین استفاده برای زن ایجاد آزار و ناراحتی نکند.
  • محصول نشان استاندارد و تاییده‌های لازم را داشته باشد.
  • کاندوم تمام دستگاه تناسلی را بپوشاند و بزرگ یا کوچک نباشد.
  • بسته بندی کاندوم در حالت بسته حاوی مقدار هوا باشد.
  • مخدوش بودن یا پارگی روی بسته بندی کاندوم نشان می‌دهد که محصول برای استفاده ایمنی لازم را ندارد.
  • اگر دچار اختلال زودانزالی هستید، حاوی روان کننده و ماده تاخیری باشد.
۱۷ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

زیباترین مدل مو

موها بخشی از جذابیت و زیبایی چهره ما را شکل می‌دهند. بنابراین بسیار مهم است که چگونه از موها نگهداری کنیم، چه مدل مویی برای موهای خود انتخاب کنیم و به چه صورت از آن مراقبت کنیم تا فرم خود را از دست ندهد. انتخاب مدل مو همیشه کاری دشوار است، چراکه مدل‌های مو فراوانی در دنیا وجود دارد که در دوره‌ای به عنوان زیباترین مدل مو معرفی می‌شوند.

اما زیباترین مدل مو تنها به رنگ و کوتاهی نیست و حتما باید مدل که انتخاب می‌کنید متناسب با فرم صورت شما باشد تا جذاب و زیبا بنظر برسد. در این قسمت می‌خواهیم چند مورد از زیباترین مدل مو هایی که می‌توانید با توجه به فرم صورتتان انتخاب کنید را به شما معرفی کنیم.

مدل هیرکات پیکسی

اگر موهای شما نازک است و کوتاه و بلند آن زشت بنظر می‌رسد، اینبار مدل هیرکات پیکسی را امتحان کنید. مدل هیرکات پیکسی یکی از زیباترنی مدل موهایی است که برای چندین سال متوالی دربین مدل موهای زیبا جای گرفته است. این یک انتخاب ایدآل برای بانوانی است که موهایی کم پشت دارند، اما دلشان می‌خواهد کرد موها را کوتاه کنند.

در این مدل موها بسیار کوتاه می‌شوند، اما نه به شکل یکدست. آرایشگر موها را به صورت لایه لایه و نامنظم کوتاه می‌کند و این خطا را بوجود می‌آورد که موهایی پرپشت دارید. بهتر است که این مدل را با فرق کج انتخاب کنید تا کم پشتی موها کمتر به چشم بیاید.

آبشاری و لایه لایه

با موهای بلند و کم پشت چکار می‌توان کرد. توصیه می‌کنیم مدل آبشار را انتخاب کنید تا موهایتان پرپشت و حجیم بنظر برسد. در این مدل موها به صورت مواج حالت داده می‌شود. اگر از رنگ موی آمبره استفاده کنید زیبایی‌اش دو چندان می‌شود.

مدل باب یکی از زیباترین مدل مو ها

باب مدل مویی است که هرگز قرار نیست از فهرست زیباترین مدل مو ها حذف شود. اگر نمی‌توانید و یا نمی‌خواهید که خیلی موهایتان را کوتاه کنید، ابتدا مدل باب را تجربه کنید. مدل باب نباید بالاتر از خط فک برود و کوتاهی استانداردش تا همین نقطه است. البته شما می‌توانید برعکس کمی قد آن را بلندتر بگیرید.

باب یک مدل مو کلاسیک و دوست داشتنی است و با آن در هر جایی می‌توانید حضور پیدا کنید و حتی نیاز نیست برای شرکت در مراسم بخصوص شینیون انجام دهید، مدل باب به تنهایی زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. کسانی که مدل باب را انتخاب می‌کنند معمولا با هایلایت، رنگ ساده یا مدل آمبره به موهای خود تنوع و زیبایی بیشتری می‌بخشند.

مدل کروکات و آندرکات

یک تغییر سیصد و شصت درجه اگر می‌خواهید، باید مدل کروکات و آندرکات را انتخاب کنید. اگر عاشق کوتاهی مو هستید پس یکبار هم این مدل را امتحان کنید. در این مدل قسمت بالایی موها مقداری بلند می‌ماند و باقی بخش‌ها کوتاهتر خواهند شد. اگر از رنگ روشن روی این مدل مو استفاده کنید، جذابیتتان چند برابر می‌شود.

مدل هندسه‌ای

برخی از اینکه موهایشان چند هفته بعد از کوتاهی نظم اول را نداشته باشد و شلخته به نظر برسد متنفرند، پس توصیه می‌کنیم که مدل هندسه‌ای را انتخاب کنند. دقت کنید که اگر مدل موی انتخابی شما هندسی است پس باید وقت زیادی برای مراقبت از آن صرف کنید.

مدل چتری

چتری همچون مدل باب هرگز تکراری نمی‌شود و در هر دوره‌ای جای برای خود باز می‌کند. اگر مدل انتخابی شما چتریست خیلی دستتان باز است چون می‌توانید بلند موهایتان را خودتان تعیین کنید. با هر فرم صورتی می‌توانید موهایتان را چتری کوتاه کنید. دقت کنید چتری شما نباید بالاتر یا پایین‌تر از خط بالای ابرو باشد.

در انتخاب بلندی مدل مو چتری دقت کنید که با توجه به ارتفاع گردن و شکل صورت بلندی را تعیین کنید.

۱۷ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

بهترین رژ پاییزی

خانم‌ها همیشه اهل مد و آرایش هستند و به همین دلیل سعی می‌کنند که همواره بروز باشند، حتی در استفاده از رژ لب مد روز و فصل و رنگ لباس و .. را در نظر می‌گیرند. رژ لب یکی از لوازم آرایشی مهم بشمار می‌رود و تقریبا بدون آن آرایش و میکاپ ناقص خواهد بود. هر فصل رنگ‌های جدید از رژ لب ترند می‌شود و رژ پاییزی نیز یکی از آنهاست.

معمولا بانوان برای خرید رژ پاییزی سراغ رنگ‌های گرم می‌روند. رنگ‌هایی مانند زرد، نارنجی و قرمز که همخوانی فوق‌العاده‌ای با حال و هوای این فصل دارند. اگر قبل از این با فرا رسیدن پاییز شور و شوقی نشان نمیدادید و درمورد آرایش لب بی‌تفاوت بودید در این قسمت همراه ما باشید. چند رژ پاییزی بسیار محبوب را به شما معرفی می‌کنیم تا چهره خود را حسابی تغییر دهید.

تازه‌ترین رنگ‌های پاییزی

شما می‌توانید در پاییز هم به سلیقه خودتان آرایش کنید و همان رنگی که دوست دارید برای رژ لب انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید جدیدترین رژ پاییزی را امسال استفاده کنید و متفاوت دیده شوید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

رژ بادمجانی

یکی از متفاوت‌ترین رژ لب‌های پاییزی، رژ لب بادمجانی است. اگر قرار است به یک دورهمی پاییزی بروید و به خوبی در میان جمع جلب توجه کنید این رنگ رژ لب را به شما توصیه می‌کنیم.

توصیه ما این است که لباس‌های خود را از تناژ رنگی نقره‌ای انتخاب کنید تا جلوه رنگ رژ لبتان دو چندان شود.

اگر بتوانید به درستی این رنگ رژ را با دیگر لوازم آرایشی خود سازگار کنید، استفاده از آن حتی در جشن‌ها و مراسم‌های خاص نیز فوق‌العاده خواهد بود.

رژ قرمز آجری

قرمز آجری رنگی نیست که در یک فصل باشد و فصل بعد نه. این رنگ رژ لب را شما می‌توانید در پاییز نیز استفاده کنید و جذاب و زیبا بنظر برسید. این رنگ رژ لب شما را جوان و جسور نشان می‌دهد.

اگر رژ لب قرمز آجری را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید سنتان را پایین می‌آورد. با استفاده از این رژ لب اعتماد بنفس خود را افزایش دهید و پرشور و هیجان دیده شوید.

نارنجی سوخته

نارنجی سوخته رنگیست که در پاییز و زمستان به پوست شما گرمی می‌بخشد، بخصوص اگر رنگ پوستتان گندمی یا برنزه است با استفاده از این رنگ رژ لب آرایشتان فوق‌العاده خواهد شد.

نارنجی سوخته گرمی کمتری نسبت به رنگ‌های تابستانی دارد و ملایم‌تر بنظر می‌رسد. این رژ لب شبیه به رنگ غروب خورشید است و اگر دوست داشته باشید می‌توانید آن را با انواع رژ لب قرمز ترکیب کنید.

رژ کالباسی

اگر وارد پاییز شدید اولین رژ پاییزی شما باید رنگ کالباسی باشد، هر روز دوست دارید که از آن استفاده کنید.

این رنگ رژ لب سبب افزایش روحیه و انرژی شما می‌شود و صورتتان را ملیح و جوان نشان می‌دهد

رژ زرشکی

پوستتان روشن است یا گندمی و یا برنزه فرقی نمی‌کند در فصل پاییز به یک رژ لب زرشکی نیاز خواهید داشت.

اگر می‌خواهید در مراسم خاصی شرکت کنید یا آرایش کلاسیک انجام دهید، مسلما به یک رژ لب زرشکی نیاز دارید. جالب است بدانید بسیاری از بانوان از این رنگ برای رنگ دادن به پشت پلک و گونه نیز استفاده می‌کنند.

رژ لب شکلاتی

اگر می‌خواهید در فصل پاییز خاص و لاکچری بنظر برسید، پس یک رژ لب شکلاتی تهیه کنید. در روزهای سرد و پاییزی ترکیب رژ لب شکلاتی با لباس‌های ضخیم و پوتین چرم بی‌نظیر می‌شود.

این رنگ رژ لب برای حضور در مهمانی نیز مناسب است و به صورتتان حالتی نچرال و در عین حال جذاب می‌بخشد.

رژ شاه‌توتی

اگر صورتی را دوست دارید اما نمی‌توانید از رنگ بنفش هم بگذرید پس در پاییز یک رژ لب شاه‌توتی داخل کیف لوازم آرایشتان قرار دهید.

این رژ لب را با یک سایه چشم پاییزی ست کنید تا ببینید چقدر صورتتان جذاب و دوستداشتنی می‌شود. اگر رنگ چشم‌های شما قهوه‌ای است در انتخاب این رژ لب اصلا تردید نکنید.

رژ لب شرابی

یک رژ پاییزی که همراه با رنگ شرابی موها همخوانی داشته باشد، جز رژ لب شرابی نیست. شما نیز با استفاده از این رژ لب کلاسیک و جذاب خواهید شد. اگر شما پوستتان سفید است با خیال راحت از این رنگ رژ در میکاپ استفاده کنید و از جذابیتتان لذت ببرید.

۱۷ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

بهترین آبرسان مو کدام است؟

موها همچون بدن و بخصوص پوست به تقویت نیاز دارند و باید تغذیه شوند. معمولا برای تقویت و آبرسانی موهای از روغن‌هایی استفاده می‌کنند که واقعا موثر است، اما روغن‌های درمانی چرب هستند و زمانی خوبند که بخواهید در منزل بمانید. آبرسان‌های مو جایگزین مناسبی برای روغن‌ها هستند.

بهترین آبرسان مو محصولی است که موها را زیبا کند، مواد مغذی را به موها برساند و سلامتشان را حفظ کند. آبرسان محصولیست که پس از استحمام به ظاهر موهای شما نظم می‌دهد و از وز شدن و خشکی موها جلوگیری می‌کند. بدون ایجاد سنگینی و چسبندگی روی موها خشکی آن‌ها را می‌گیرد و موهایی صاف و با طراوت خواهید داشت.

در این قسمت چند نمونه از بهترین آبرسان مو را به شما معرفی می‌کنیم. با کمک گرفتن از راهنمای محصول زیر می‌توانید بهترین آبرسان مو ، متناسب با نیاز موهایتان را انتخاب و تهیه نمایید.

کرم آبرسان و نرم کننده مو لورآل مدل Color Vive

لورآل یکی از معروف‌ترین برندهای تولید محصولات مراقبتی و آرایشی بشمار می‌رود، کرم آبرسان آن نیز بسیار موثر است و پس از مصرف آن لطافت و نرمی خاصی در موها احساس خواهید کرد. این محصول از برند معتبر لورآل خاصیت نرم کنندگی دارد و مواد مغذی مورد نیاز برای حفظ سلامت موها را تامین می‌کند. اگر موهایتان رنگ شده است یا بخاطر دکلره کردن آسیب دیده می‌توانید با استفاده از این کرم آبرسان از شدت آسیب‌ها بکاهید و حالت شانه پذیری و نرمی را به موها برگردانید. یکی از مزیت‌های این کرم آبرسان، این است که پس از مصرفش نیاز نیست موهایتان را آب بکشید.

کرم آبرسان مو کامان مدلBio Ten Hair Water

کرم آبرسان مو کامان مدلBio Ten Hair Water بهترین آبرسان مو برای موهای آسیب دیده و رنگ شده است. این کرم آبرسان مو سرشار از ویتامین E است و به جوانسازی مو کمک می‌کند. اگر موهای شما دچار خشکی شده یا در اثر رنگ کردن آسیب دیده توصیه می‌کنیم از این محصول استفاده کنید. حاوی چند عصاره گیاهی و درمانی مانند آرگان، جوانه گندم، میوه انار و پوست انار است، به همین علت در درخشان کردن، آبرسانی و تقویت موها فوق‌العاده عمل می‌کند.

کرم آبرسان مو پنتن سری Pro-V

اگر به دنبال یک کرم آبرسان مو قوی هستید که حاوی روغن آرگان نیز باشد، کرم آبرسان مو پنتن را به شما توصیه می‌کنیم. این کرم آبرسان مناسب موهای فر است، بخصوص اگر موهایتان فر درشت دارد این محصول بهترین کرم آبرسان مو برای شماست که برایتان موثر و مفید خواهد بود.

این محصول خاصیت نرم کنندگی دارد و رطوبت موها را حبس می‌کند، بنابراین فرهای شما فاقد وزی و خشکی خواهند بود و حالتی زیبا می‌گیرند. بدلیل اینکه حاوی روغن آرگان است، هیچگونه سنگینی روی موها ایجاد نمی‌کند. کرم آبرسان پنتن تغذیه کننده و درخشان کننده موهاست. خاصیت ترمیم کنندگی دارد و در هر دو حالت مو یعنی خشک و مرطوب می‌توانید از آن استفاده کنید. خبر خوب اینکه نیازی نیست پس از مصرف کرم آبرسان پنتن روی موها، موهایتان را بشویید.

کرم آبرسان مو فنیکس مدل آرگان

بهترین آبرسان مو که برای محافظت و صافی موها می‌توانید استفاده کنید، آبرسان مو فنیکس مدل آرگان است. این محصول همانطور که از نامش پیداست حاوی روغن آرگان است و از موهایتان محافظت می‌کند. لایه‌ای محافظ روی موها ایجاد می‌کند و از درگیر شدن تارهای مو با الکتریسیته ساکن جلوگیری می‌کند. حاوی ترکیبات پروتئینه و ویتامینه است و به راحتی می‌تواند به ساقه مو نفوذ کند. خاصیت ترمیم کنندگی دارد، موها را تغذیه می‌کند و انعطاف‌پذیری موها را بهبود می‌بخشد.

کرم آبرسان مو هیرواتر مدل COLLAGEN

بهترین آبرسان مو که حاوی کلاژن هم باشد، کرم آبرسان مو هیرواتر مدل COLLAGEN است. اگر موهای شما به شدت آسیب دیده و خشکی آن شدید است، با استفاده از این کرم آبرسان موها را ترمیم و بازسازی کنید. اگر موهای شما شکننده و نازک هستند و درگیری شدید به موخوره دارند، این آبرسان را به شما توصیه می‌کنیم. این کرم مو رطوبت مو را افزایش می‌دهد، حالت پذیری‌اش را اصلاح می‌کند و هیچگونه چربی روی موها برجای نمی‌گذارد. همچنین در برابر گرما و حرارت از موها مراقبت می‌کند. محصولی مناسب برای انواع موی وز، آسیب دیده، عادی و رنگ شده است.

۱۷ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

علت پف زیر چشم چیست؟

پف زیر چشم یکی از نگرانی‌های رایج آرایشی است. همیشه نیازی به درمان نیست. با این حال در برخی موارد تورم در زیر چشم شما نیز ممکن است نشانه‌ای از یک وضعیت سلامتی جزئی یا جدی‌تر باشد. افزایش سن و ژنتیک باعث ضعیف شدن بافت اطراف چشم می‌شود. این امر منجر به حرکت چربی در پلک‌های تحتانی می‌شود و باعث متورم شدن آنها می‌شود. پوست اطراف چشم شما بسیار نازک و لطیف است.

پف زیر چشم دلایل متعددی دارد که با علم به آن‌ها می‌توانید خیلی سریعتر نسبت به درمان اقدام کنید. برخی از آن‌ها بی‌خطر و برخی هشدار دهنده هستند، بنابراین لازم است که دلایل مختلف تورم زیر چشم را بشناسید:

  • خوب نمی‌خوابید

مهمترین علت پف زیر چشم در اغلب افراد بی‌خوابی است. خوب نخوابیدن دلیل محکمی است برای اینکه زیر چشمتان پف کند. اما شاید همچنان این موضوع را علت محسوب نکنید. خواب بد شبانه سبب می‌شود که صبح‌ها چشمان شما متورم باشند، به خصوص اگر استرس داشته باشید.

زمانیکه در طول شب و پیش از خواب تحت استرس قرار دارید، سبب آزاد شدن کورتیزول از غدد فوق کلیه می‌شوید. آزاد شدن کورتیزول از غدد فوق کلیه تعادل نمک را در بدن بهم می‌ریزد. برای اینکه بدن بتواند تعادل نمک را حفظ کند و آب بدن از دست نرود، آب را زیر پوست ذخیره کرده و صبح‌ها شما چشمانتان متورم است.

  • دچار آلرژی فصلی هستید

دیگر علت پف زیر چشم آلرژی فصلی است. اگر شما مستعد به درگیری آلرژیک هستید حتما در برخی از فصول دچار حساسیت‌های خاص آن فصل می‌شوید و پف زیر چشم نیز می‌تواند یکی از این آلرژی‌ها باشد. اگر شما دچار آلرژی شوید بدن هیستامین ترشح می‌کند و به حالت آماده باش در می‌آید. اگر هیستامین ترشح شده توسط سیستم ایمنی داخل پوست آزاد شود، پوستتان واکنشی مانند کهیر نشان می‌دهد و یا اینکه اطراف چشمانتان پف می‌کند.

  • در دوره قاعدگی هستید

اگر در دوره عادت ماهانه باشید می‌توانید آن را علت پف زیر چشم تلقی کنید. همانطور که در طول دوره پریود دچار نفخ می‌شوید ممکن است آب زیر پوست اطراف چشم نیز جمع بشود. این تورم نگران کننده نیست، کافیست چند روز زمان بدهید تا با پایان پریود آن نیز برطرف شود.

  • اشک ریختن

ممکن است بگویید که گریه کردن از سر برانگیخته شدن احساسات است و غیرارادی، بله درست است اما واقعا گریه کردن به صورت علمی بعنوان علت پف زیر چشم پذیرفته شده است. از آنجایی که هنگام گریه کردن اشک زیادی از چشم‌ها خارج می‌شود، بنابراین غدد اشکی در حال فعالیت مضاعف هستند و به همین علت پف می‌کنند. اما چه چیزی باعث تورم پوست می‌شود؟ اختلاف شوری اشک و پوستتان سبب می‌شود که پس از برخورد اشک به پوست اطراف چشم آن را دچار تورم کند.

  • مشکل تیروئید دارید

در اغلب موارد نیازی نیست نگران باشید، اما اگر علت پف زیر چشم عارضه جانبی باشد باید کمی شکاک‌تر به مسئله نگاه کنید. معمولا افرادی که دچار پرکاری تیروئید هستند اطراف چشمانشان متورم است و این تورم حاوی لایه ضخیمی از چربیست.

  • مصرف الکل یا غذاهای شور

همواره متخصصین به افراد توصیه می‌کنند که مصرف غذاهای خیلی شور یا مشروبات الکلی را متوقف کنند اما برخی علاوه‌براینکه از این مواد خوراکی مضر یا مشروبات دوری نمی‌کنند، در مصرفشان زیادروی نیز می‌کنند. مصرف الکل خشکی چشم را درپی دارد چراکه می‌تواند آب بدن را ازبین ببرد و افرادی که غذاهای شور می‌خورند نیز آب زیادی را زیر چشمان خود آزاد میکنند. به همین علت زیر چشم این دست افراد متورم است.

  • فعالیت ندارید

آیا زیر چشمتان پف دارد؟ زیاد حرکت نمی‌کنید؟ فعالیت کافی ندارید؟ بنابراین احتمالا عدم تحرکتان علت پف زیر چشم هاست، چراکه کم تحرکی دلیل احتباس آب زیر پوست است.

  • بیماری خودایمنی دارید

افرادی که دچار بیماری‌های خودایمنی هستند نیز دچار تورم دور چشم می‌شوند. بیشتر این تورم در افراد مبتلا به لوپوس، بیماری‌های بافت همبند و درماتومیوزیت مشاهده می‌شود.

  • دچار عوارض سرماخوردگی شده‌اید

وقتی دچار سرماخوردگی می‌شوید ممکن است سینوس‌ها با مایعی که از حفره‌ها خارج می‌شود، مسدود شوند به همین خاطر زیر چشم پف می‌کند. لازم است در این مواقع حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید و درمان آن را جدی بگیرید.

۱۷ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari