خرید از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی | ترلان

۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

انواع آبرسان ایرانی و نحوه استفاده از آن ها

از مهم‌ترین محصولات مراقبت پوستی، آبرسان‌ها هستند. تنوع آبرسان‌ها در بازار متفاوت است. ولی از جمله بهترین و با کیفیت‌ترین آن‌ها که قیمت مناسبی هم دارد، کرم آبرسان کامان است. کامان محصول ایرانی و تحت لیسانس Geneva سوییس است. این برند آرایشی و بهداشتی از معتبرترین برندها در کشور سوییس و جهان است.

باید بدانید کرم‌های آبرسان کامان همگی بافت ژلی و بسیار سبکی دارند که در 4 نوع متفاوت وارد بازار شده‌اند. آبرسان‌های قوی کامان برای پوست‌های دهیدراته بهترین انتخاب‌ به شمار می‌آیند. حتما می‌دانید که پوست دهیدراته، مستعد چین و چروک و خطوط ریز‌ پوستی‌اند. آبرسان‌های کامان، نه تنها در حل مشکل کم‌آبی پوست عالی عمل می‌کنند، بلکه باعث از بین بردن خطوط ریز پوستی هم می‌شوند.

در زیر قصد داریم تا شما را با انواع آبرسان‌های کامان و نحوه استفاده از آبرسان بیشتر آشنا گردانیم.

  1. کرم آبرسان (واتربمب) کلاژن کامان، دیگر محصولات مراقبت پوستی

این کرم آبرسان ژلی شکل، با بسته‌بندی به رنگ بنفش به بازار ارائه شده است که به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های قوی در ترکیباتش، در سفت کردن پوست، بالابردن خاصیت ارتجاعی آن و برطرف کردن خطوط ریز پوستی همچون یک معجزه عمل می‌کند. این کرم، همچنین مانع از پیری زودرس پوست هم می‌شود.

در واتربمب کلاژن کامان از عصاره آناناس استفاده شده است. عصاره آناناس علاوه بر تحریک پوست برای ساخت کلاژن بیشتر، خاصیت ترمیم‌کنندگی هم دارد. شایان ذکر است که این کرم، برای انواع پوست مناسب است.

  1. کرم آبرسان کامان مناسب پوست‌های حساس و ملتهب

این محصولات مراقبت پوستی، با رنگ زرد به بازار وارد شده که مناسب پوست‌های حساس، قرمز و ملتهب است. این کرم، نه تنها ضدآلرژی بوده، بلکه از پوسته پوسته شدن پوست هم جلوگیری می‌کند.

این محصول کامان، حاوی عسل، ویتامین E، هیالورونیک اسید و مواد مغذی دیگر است که برای پوست‌های حساس گزینه ایده‌ه‌آلی به شمار می‌آید.

باید بدانید که ویتامین E و هیالورونیک اسید در رطوبت‌رسانی عمیق پوست خارق‌العاده عمل می‌کنند.

  1. کرم آبرسان کامان حاوی ویتامین C

واتربمب ویتامین C، از دیگر محصولات مراقبت پوستی و بسیار ارزشمند کامان است که با رنگ سبز روانه بازار شده است. این کرم، به علت دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین C، در روشن‌ساختن پوست، کلاژن‌سازی، جوان‌سازی، جلوگیری از پیری زودرس و محافظت پوست در برابر پرتوهای مضر UV خورشید عالی عمل می‌کند.

واتر بمب ویتامین C کامان با ترکیباتی نظیر عصاره لیمو، هیالورونیک اسید، گلیسیرین، ویتامین C، آلانتویین و ... علاوه بر آبرسانی عمیق پوست، باعث تغذیه آن هم میگردد. این کرم آبرسان، برای افرادی که تمایل به داشتن پوست شفاف‌تر و روشن‌تری دارند، انتخاب مناسبی است.

  1. کرم آبرسان Q10+vitamin C

این محصولات مراقبت پوستی که با رنگ قرمز در بازار موجود است، حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که در جوان‌سازی پوست و خنثی ساختن اثر رادیکال‌های آزاد و از بین بردن چین و چروک‌‌های سطحی آن عالی عمل می‌کند. ترکیبات موجود در این محصول، ضمن کنترل چربی پوست، باعث ترمیم و رفع خطوط ریز پوستی می‌شوند.

۲۴ فروردين ۰۰ ، ۰۹:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

هر آنچه در مورد علت پف زیر چشم باید بدانید!

پف زیر چشم، یک عارضه ی ظاهری است که به صورت پف و تیرگی در اطراف چشم ظاهر می شود. این حالت می تواند برای هر فردی آزار دهنده باشد. علت پف زیر چشم می تواند شامل علائم متعددی شود. از علائم مرتبط با سبک زندگی، تا علائم نشات گرفته از بیماری های زمینه ای. در این مقاله به بررسی کامل علت پف زیر چشم و راه کارهای درمانی آن پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

علت پف زیر چشم و راه های درمان آن

همانطور که در پاراگراف قبل توضیح دادیم، علت پف زیر چشم می تواند نشان دهنده ی علائم گوناگونی باشد. اولین چیزی که می توانید منجر به بروز پف زیر چشم شود، خواب ناکافی است. اگر عادت دارید شب ها دیر به رخت خواب بروید و صبح ها هم مجبور هستید خیلی زود از خواب بیدار شوید، دچار پف زیر چشم خواهید شد. علاوه بر خواب کم، زیاد خوابیدن هم می تواند علت پف زیر چشم باشد. خواب زیاد باعث می شود تا چشم ها پف کرده و حالتی تیره مانند به خود بگیرند. برای برطرف کردن این مشکل، کاملاً مشخص است که چه باید بکنید، ساعت خواب خود را تنظیم کنید. سعی کنید هر شب سر یک ساعت به رخت خواب رفته و صبح ها سر یک ساعت مشخص نیز از خواب بیدار شوید. میزان خواب خود را در اندازه ی 8 ساعت حفظ کنید. به این ترتیب یکی از مهم ترین علت های پف زیر چشم را از بین برده اید.

رژیم غذایی شما نیز می تواند علت پف زیر چشم هایتان باشد. اگر علاقه مند به مصرف بیش از اندازه ی نمک هستید، به احتمال زیاد با پف زیر چشم دست و پنجه نرم می کنید. رژیم غذایی عاری از سبزیجات، آب ناکافی و پر از غذاهای شور، چرب و فرآوری شده می توانند یک علت پف زیر چشم باشند. با تغییر در سبک زندگی و رژیم غذایی، دومین علت پف زیر چشم را نیز از بین برده اید.

سومین دلیل برای پف کردن زیر چشم، مصرف مشروبات الکلی و سیگار است. این دو ماده ی اعتیاد آور، علاوه بر تاثیری که بر کبد، کلیه و اندام های داخلی شما می گذارند، تاثیر مستقیمی بر تخریب پوست و تیرگی و پف زیر چشم خواهند داشت. بنابراین، یک علت پف زیر چشم مصرف الکل و سیگار است. این دو ماده ی سمی را ترک کنید تا بتوانید از شر پف و تیرگی دور چشم خلاص شوید.

برخی بیماری ها مانند کم کاری غده ی تیروئید، سلولیت اطراف چشم، سندروم نفروتیک، اختلال غدد اشکی و غیره نیز وجود دارند که علت پف زیر چشم هستند. اگر تمامی مراحل بالا را طی کردید و پف زیر چشم شما درمان نشد، این می تواند نشان دهنده ی یک بیماری زمینه ای در اندام های داخلی بدن شما باشد. بنابراین، پیشنهاد می کنیم اگر پف زیر چشم شما به شکل غیر طبیعی باقی ماند، حتماً به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشک با انجام آزمایش های به خصوص علت پف زیر چشم را متوجه شده و در صدد درمان آن اقدام می نماید.

۲۳ فروردين ۰۰ ، ۰۹:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

هر آنچه باید در مورد آرایش پاییزی بدانید!

پاییز فصل زیبای خوش آب و هوا که دل هر کسی را با خود می برد. این فصل زرد و نارنجی، لباس ها، سبک آرایش و ترندهای مختص به خود را به همراه دارد. فرض کنید در پاییز یک لباس شیک پوشیده اید، موهایتان را به بهترین شکل آراسته اید، کیف و کفش شیکتان را انتخاب کرده اید. برای عالی شدن چه چیزی کم دارید؟ بله درست حدس زدید، یک آرایش پاییزی که چهره ی شما را شاداب، خون گرم و جذاب نمایان کند. با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد آرایش پاییزی برایتان بازگو کنیم.

مراحل آرایش پاییزی

برای آن که یک آرایش پاییزی بی نقص داشته باشید، مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

اولین مرحله برای داشتن یک آرایش پاییزی عالی، استفاده از پرایمر است. در پاییز هوا رفته رفته رو به خشکی می رود. بنابراین پوسته شما ممکن است به سرعت دچار خشکی شده و آرایش به خوبی روی آن ننشیند. بنابراین، بهترین کاری که می توانید انجام دهید، تهیه ی یک مرطوب کننده ی سبک، مرغوب و مناسب و نوع پوستتان است. مرطوب کننده پوست شما را برای لوازم آرایش پاییزی که می خواهید از آن ها استفاده کنید آماده می کند. می توانید به جای یک مرطوب کننده به صورت جداگانه، از یک پرایمر خوب استفاده کنید. پرایمرها می توانند علاوه بر رطوبت رسانی به پوست شما، با پوشش دهی کامل، انواع لک، تیرگی و عیوب پوست را پوشانده و آن را آماده تر نماید. مرحله ی بعدی که برای انجام آرایش پاییزی باید انجام دهید، انتخاب رنگ است.

آرایش پاییزی و اهمیت استفاده از رنگ های گرم

مهم ترین نکته در داشتن یک آرایش پاییزی خوب، انتخاب رنگ است. با توجه به آن که هوا رو به سرما می رود، در پاییز بهتر است از رنگ های گرم برای آرایش پاییزی استفاده کنید. رنگ پاییز، نارنجی، زرد، قرمز و قهوه ای است. در این فصل به هر کجای طبیعت که نگاه کنید، این چهار رنگ را خواهید دید. در انتخاب لباس برای این فصل، پیشنهاد می شود از ترکیب رنگ های کرم و نارنجی استفاده شود. برای آرایش پاییزی هم به همین صورت، بهتر است برای سایه چشم از رنگ های گرم و دودی استفاده کرده و برای آرایش لب ها نیز، رژ لب هایی با تنالیته رنگی گرم استفاده کنید.

رژ لب های پاییزی

نه تنها در آرایش پاییزی که در تمامی انواع آرایش، رژ لب مهم ترین مرحله محسوب می شود. بدون رژ لب، آرایش شما ناقص است. چهره ی شما یک چیزی کم داشته و خسته و بی روح به نظر می رسید. در صورتی که رژ لب، اگر رنگ آن درست انتخاب شود، می تواند آرایش شما را به بهترین شکل نمایان کند. آن چه اهمیت دارد، انتخاب رنگ رژ لب متناسب با سبک آرایش است. در آرایش پاییزی پیشنهاد می شود از رژ لب هایی با رنگ گرم انتخاب کنید. رژ لب های با تنالیته ی رنگ قرمز، قهوه ای، نارنجی، جگری و به طور کلی در تناژ رنگ های گرم، برای فصل پاییز بهترین گزینه ها هستند.

۲۳ فروردين ۰۰ ، ۰۹:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

ژیلت چیست

در اینجا قصد داریم تا درباره «ژیلت چیست» سخن گوییم. ما را تا انتها همراهی کنید تا با تاریخچه کوتاه این محصول و ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید مد نظر داشته باشید، آشنا شوید.

تاریخچه

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این محصول در حقیقت یک برند آمریکایی از محصولات مراقبت شخصی و بهداشتی است که شامل تمامی لوازم اصلاح است که متعلق به یک شرکت چند ملیتی Procter & Gamble (P&G) است. این شرکت چند ملیتی که دفتر مرکزی آن در سینسیناتی، اوهایو واقع است در سال 1837 توسط ویلیام پروکتر (William Procter) و جیمز گمبل (James Gamble) تاسیس شد.

وقتی درباره تاریخچه «ژیلت چیست» سخن می‌گوییم، به کینگ سی. ژیلت آمریکایی برخواهیم خورد که شرکت خود را در سال 1901 تاسیس کرد. این شرکت تمامی حوزه فعالیتش بر محصولات مراقبت‌های شخصی و بهداشتی متمرکز بود. دفتر مرکزی آن در بوستون، ایالت ماساچوست واقع بود که در سال 2005 با شرکت P&G ادغام شد. این ادغام بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده محصولات مراقبت‌های شخصی و بهداشتی در سراسر جهان را به وجود آورد. به این ترتیب، محصولات این شرکت به دو بخش زیبایی و خانواده در P&G تقسیم شدند. شاید تعجب کنید اگر بگوییم شرکت‌های برون (Braun) و oral-B از توابع شرکت P&G هستند.

اولین تیغ خودتراش یکبار مصرف در سال 1903 وارد بازار شد. در سال 1934 مدل جدیدی با نام Aristocrat به معنی «اشرافی» به بازار عرضه شد. در این مدل، سر تیغ از دسته آن جدا می‌شد. پس از آن مدل دیگری با نام «Super speed» به معنای «سرعت فوق‌العاده» در سال 1947 ارایه شد. در سال 1954، این شرکت اقدام به تولید تیغ‌های خودتراشی کرد که قادر بودند با دقت و کیفیت بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی اصلاح کنند. رنگ انتهای دسته این تیغ‌ها، بیانگر دقت آنها در اصلاح بود.

در هنگام صحبت از تاریخچه «ژیلت چیست» به اولین خودتراش‌های مدرن دو تیغه‌ای برمی‌خوریم که در سال 1971 رونمایی شد. این شرکت ادعا داشت که تیغ دوم باعث افزایش سرعت اصلاح و کاهش سوزش صورت خواهد شد. جالب است بدانید که در اروپا این مدل با نام GII معروف بود.

امروزه محصولات مختلفی در بازار موجودند: الکتریکی، یکبار مصرف، تیغ‌های کارتیج و یا تیغ‌هایی با تیغه‌هایی صاف و بی‌خطر که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فردی است که برای منظور خاصی طراحی شده‌اند.

چند توصیه مهم

وقتی درباره «ژیلت چیست» سخن می‌گوییم، به نکاتی برخواهیم خورد که باید هنگام خرید مدنظر داشته باشیم. یکی از توصیه‌های مهم ما به شما این است که از خرید بسته‌های ارزان قیمت جدا خودداری کنید زیرا تنها کارایی عالی این محصولات، آسیب رساندن به پوست شماست. با این محصولات نه تنها یک شیو بی‌نقص، همچون رویایی دور به نظر می‌رسد، بلکه حتی رعایت بهداشت فردی نیز با آنها ممکن نخواهد بود.

یک تیغ خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد:

  • مهم‌ترین فاکتور در این محصولات، ایمنی آنهاست.
  • دومین فاکتور مهم که باید هنگام خرید به آنها توجه کرد، وزن و سایزشان است. سایز مناسب، سایزی است که امکان شیو آسان، ایمن، بدون سوختگی و ناراحتی پوست را فراهم آورد.
  • از یک دیدگاه، می‌توان این محصولات را به دو بخش تقسیم کرد: شکاف ثابت و یا شکاف قابل‌تنظیم. منظور از شکاف تیغه‌ها فاصله بین تیغه‌های بالایی و پایینی است. باید بدانید با افزایش شکاف بین تیغه‌ها، عمل شیو دشوارتر خواهد شد. توصیه ما به شما، خرید یک تیغ با شکاف ثابت است زیرا که یک شیو عالی و تقریبا بی‌نقصی با آن تجربه خواهید کرد.
  • از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب این محصول، توجه به شکل صورت خود، منحی‌های خاص آن، الگوی رشد مو و در نهایت جنس پوستتان است.
۱۶ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

با چند مورد از پرفروش ترین عطرهای مردانه آشنا شوید

یک عطر خوب به ایجاد حس مثبت در ذهن مخاطبانتان در اولین برخورد با شما کمک زیادی می کند. اما انتخاب عطر مناسب با وجود این حجم از عطرهای مختلف کار ساده ای نیست. به همین خاطر در ادامه به معرفی چند مورد از پرفروش ترین عطرهای مردانه می پردازیم تا شما بتوانید انتخاب راحت تری را تجربه کنید.

  1. عطر مردانه سی اچ پرایو  CH Men Prive

این عطر از پخش بوی بالایی برخوردار است و یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه تولید شده از برند مشهور CH به حساب می آید. این عطر رایحه ای کلاسیک دارد و برای فصول سرد سال گزینه مناسبی است.

هرم بویایی این عطر به شرح زیر است:

رایحه اولیه: گریپ فروت
رایحه میانی: اسطوخودوس، هل، سالویا، آویشن
رایحه پایه: دانه تونکا، روایح چوبی، لوبان، چرم

  1. عطر ورساچه اروس مردانه Versace Eros

این عطر یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه در چند سال اخیر است و با رایحه خنک و آرامبخش خود توانسته است به عنوان بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها نیز شناخته شود. عطر بورساچه اروس برای فصول گرم سال مناسب است.

رایحه های این عطر دل انگیز به ترتیب زیر است:

رایحه اولیه: پرتقال، پتی دانه، لیمو
رایحه میانی: لوبیا تنکا، گل شمعدانی
رایحه پایه: غلات هندی، گلسنگ، سدر، وانیل

  1. عطر دیور ساواج  Dior Sauvage

عطری در تمامی فصول که برای هر سن و سالی مناسب است. عطر دیور ساواج یکی از قوی ترین محصولات برند سلطنتی دیور است. این عطر بلافاصله پس از عرضه به یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه سال تبدیل شد. این عطر رایحه ای خنک و تند دارد.

هرم بویایی این عطر مردانه به صورت زیر است:

رایحه اولیه: ترنج، فلفل
رایحه میانی: اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سیچوان، نعناع هندی
رایحه پایه: لابدانیوم، آمبروکسان، سدر

  1. عطر شنل بلو

عطر Bleu de Chanel یکی از محبوب ترین عطرهای شنل است. این عطر پر سر و صدا با رایحه ای شاداب و سرزنده، پس از رونمایی، به یکی از پر فروش ترین عطرهای مردانه دنیا تبدیل شد. این عطر با طبعی خنک تبدیل به الگویی برای عطرهای بعدی در گروه بویایی چوبی معطر شد. برخی نت های تشکیل دهنده این ادوپرفیوم مردانه گریپ فروت، فلفل و زنجبیل، چوب صندل و چوب های جنگلی، نعناع و لیمو هستند.

  1. عطر وان میلیون پاکو رابان

عطری با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده قوی که دارد، توجه همگان را به شما جلب می کند. این عطر رایحه ای به شدت گرم، شیرین و پر انرژی دارد و برای استفاده در هر فصلی مناسب است. بطری این ادکلن با ظاهر طلایی خود، نمادی از قدرت، زیبایی و لوکس بودن را به نمایش می گذارد و نشان دهنده ارزشمند بودن اکسیر درون خود است. این محصول بهترین عطر مردانه برند پاکو رابان است و هرم بویایی به شکل زیر دارد:

رایحه اولیه: نعناع، ماندارین خونی، گریپ فروت، ماندارین
رایحه میانی: نت های تند، گل رز، دارچین
رایحه پایه: نعناع هندی، نت های چوبی، کهربا، چرم، عنبر

در این مطلب به معرفی 5 مورد از پرفروش ترین عطرهای مردانه دنیا پرداختیم. عطر مردانه مورد پسند شما چیست؟ خوشحال می شویم اگر نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

۱۶ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

همه چیز در مورد طرح حنا روی دست

طرح حنا روی دست نوعی طراحی است که در چند سال اخیر به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. طرح های گوناگون زیبایی هستند که بر روی دست انجام شده و زینت بخش دست های افراد خصوصاً بانوان هستند. طرح حنا روی دست هیچ گونه عوارض و دردی ندارد و به این علت که دائمی نیست نمی تواند فرد را خسته کند و در صورتی که به آن علاقه نداشته باشید، بعد از مدت زمان کوتاهی پاک خواهد شد. در ادامه به چند سوال مهم در زمینه طرح حنا روی دست پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

مدت زمان ماندگاری طرح حنا روی دست

بسته به جنس حنایی که برای طرح حنا روی دست استفاده می شود، زمانی که برای خشک شدن به طول می انجامد و نحوه ی مراقبت شما از مدت زمان ماندگاری طرح حنا روی دست متفاوت خواهد بود. به طور کلی طرح حنا به مدت 10 الی 14 روز بر روی دست شما باقی خواهد ماند اما با چند روش ساده می توانید این مدت زمان را طولانی تر کنید. این اقدامات همگی شامل چند ساعت اول اعمال طرح حنا روی دست می شوند و نهایتاً تا یک روز پس از طراحی ادامه خواهند داشت. بنابراین باید در نظر داشته باشید که چند ساعت اول طراحی حنا روی دست، ساعات تعیین کننده ی میزان ماندگاری آن بر روی دست شما خواهند بود.

زمانی که طرح حنا روی دست شما اعمال شد، مراقب باشید تا به جایی مالیده نشود. این مراقبت را تا زمان خشک شدن کامل حنا روی دست جدی بگیرید. پس از خشک شدن حنا روی دست، باز هم بهتر است تا جایی که می توانید، حتی به مدت یک روز، اجازه دهید تا حنای خشک شده روی دستتان باقی بماند. سپس به آرامی خمیر خشک شده را از روی دستتان پاک کنید. به هیچ عنوان برای پاک کردن خمیر طرح حنا روی دست از آب و صابون استفاده نکنید. در طول دوره ای که طرح حنا روی دست های شما وجود دارد هم بهتر است هرچه کم تر از صابون، شوینده های قوی و لیف های سفت برای شستشو استفاده کنید.

نحوه ی پاک کردن طرح حنا روی دست

برای پاک کردن سریع تر طرح حنا روی دست می توانید از روش های لایه برداری خانگی استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از لیمو ترش و شکر می تواند در پاک کردن طرح حنا روی دست کار ساز باشد. می توانید یک لیمو را به دو نیمه تقسیم کرده و از قسمت برش خورده آغشته به شکر نمایید. سپس این ترکیب را در قسمت طراحی شده بکشید. این فرآیند کمک می کند تا طرح حنا با سرعت بیشتری از روی دست شما پاک شود. اما اگر تنها کمی صبور باشید، می توانید اطمینان حاصل کنید که طرح حنا روی دست نهایتاً ظرف سه هفته پاک خواهد شد. روش های دیگری نیز برای پاک کردن سریع تری طرح حنا روی دست وجود دارند که می توانید مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال می توانید از ترکیب جوش شیرین و آب نیز بهره بگیرید. البته توجه داشته باشید که استفاده ی بیش از حد از این روش ها می تواند منجر به بروز خشکی، اگزما، زخم و قرمزی در پوست شما شود. پس در استفاده از آن ها به هیچ عنوان زیاده روی نکنید.

۱۴ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

آموزش مرحله به مرحله مدل سایه چشم ساده برای هرچه زیباتر شدن چشمهایتان!

چشم ها دریچه ی وجود ما هستند که می توانیم با آن ها به عمق وجود طرف مقابلمان نفوذ کنیم. چشمان زیبا و نافذ می توانند تاثیرگذاری چهره ی ما را دو چندان کنند. آرایش چشم در کل فرآیند آرایش صورت، مهم ترین مرحله محسوب می شود. در عین اهمیت بالا، ممکن است سخت هم به نظر برسد. به همین خاطر است که بسیاری از افراد برای رفتن به یک مراسم خاص همیشه انتخاب می کنند تا به یک آرایشگاه رفته و برای آرایش صورت خود هزینه های هنگفتی بپردازند. در این مقاله مرحله به مرحله به شما می گوییم که چطور یک مدل سایه چشم ساده  برای خودتان بکشید تا هم زیباتر شوید و هم پول هایتان را برای کارهای مهم تری ذخیره کنید!

برای انتخاب مدل سایه چشم ساده ابتدا به فرم چهره تان دقت کنید

اولین قدمی که برای آرایش چشم هایتان باید بردارید، انتخاب مدل سایه چشم ساده است. برای انتخاب مدل سایه، به فرم چهره تان و جایی که می خواهید بروید توجه کنید. فرم چشم های شما به چه صورت است؟ صورت گردی دارید یا کشیده؟ ابروهایتان چطور؟ در مورد جایی که می خواهید بروید هم کمی فکر کنید؟ به یک مهمانی شب می روید یا قرار است در یک جلسه ی کاری شرکت کنید؟ برای انتخاب رنگ و فرم مدل سایه چشم ساده این که شما کجا می روید و چه فرم صورتی دارید بسیار اهمیت دارد. سایه های تیره و اسموکی برای شب ها و مهمانی های رسمی تر مناسب هستند و سایه های روشن، بهترین انتخاب برای شرکت در مراسم های روز و جلسات کاری هستند. پس در اولین قدم درست انتخاب کنید!

از کجا شروع کنیم؟

حالا که می خواهید خودتان یک مدل سایه چشم ساده را امتحان کنید، بهتر است از اول درست قدم بردارید. اولین قدم پس از انتخاب مدل، رنگ و سبکی که می خواهید آرایش کنید، زدن کانسیلر پشت پلک هایتان است. کانسیلر کمک می کند تا سایه به خوبی بر پشت پلک شما نشسته و پخش نشود. پس از آن که کانسیلر را به خوبی پشت پلک خود پخش کردید، سه رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. سه رنگ انتخابی شما بهتر است سه تناژ مختلف از یک رنگ به خصوص باشند. تضاد در رنگ سایه کمی کار را سخت خواهد کرد، بنابراین پیشنهاد می کنیم حالا که خودتان آرایشگر مدل سایه چشم ساده خودتان هستید، در ابتدای مسیر، به سمت انتخاب رنگ های متضاد نروید.

با کم رنگ ترین رنگ آغاز کنید. کل پشت پلک خود را به کمک شات سایه به رنگ کم رنگ آغشته کنید. پر رنگ ترین رنگ برای قسمت انتهایی خارجی پلک شما و زیر چشمانتان است. رنگی که تناژ میانی دارد را در وسط پلک خود بزنید. این روند کمک می کند تا چشم های شما کشیده تر نشان داده شود. نگران سایه های پخش شده در اطراف چشمان خود نباشید. می توانید آن را به کمک یک کانسیلر پاک کرده و خط سایه را اصلاح کنید. مهم ترین نکته در مدل سایه چشم ساده این است که سایه از یک خط فرضی مورد از انتهای چشم تا انتهای ابرو خارج نشود. پس از پایان سایه زدن، رو صورت تمایل، یک خط چشم در راستای سایه و پشت چشم هایتان بکشید و سپس در آخرین مرحله ریمل بزنید. در چند مرحله ی خیلی ساده، حالا شما چشمانی زیبا و خیره کننده دارید.

۱۴ فروردين ۰۰ ، ۰۹:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari