خرید از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی | ترلان

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

هرچه باید درباره خرید نوار بهداشتی بدانید

دوران قاعدگی (پریود) نقش پر رنگی را در زندگی خانم ها ایفا می کند و رعایت بهداشت در این بازه از زندگی، تاثیر بسیاری در سلامتی جسمی و روحی بانوان و همچنین سلامتی و رشد فرزندانشان دارد. کاپ قاعدگی، نوار بهداشتی و تامپون رایج ترین وسایل برای استفاده در بهداشت قاعدگی هستند. خرید نوار بهداشتی و تامپون را با کسب اطلاعات درباره عنواع آن از مراکز معتبری چون فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر انجام دهید. برای آشنایی با انواع نوار بهداشتی در ادامه با ما همراه شوید.

ادامه مطلب...
۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۳:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

راهنمای خرید انواع کاندوم

بیماری های جنسی و بارداری های ناخواسته سلامت افراد جامعه را تهدید می کنند و می توانند مسیر زندگی آن ها را به کلی تغییر دهند. در حالی که به آسانی و با استفاده از کاندوم می توان از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد. خوشبختانه امروزه بسیاری از مردان و زنان به ضرورت خرید کاندوم  و استفاده از آن در رابطه جنسی پی برده اند. اینکه باید در رابطه سالم جنسی از کاندوم استفاده کرد دیگر مسئله اصلی نیست. بلکه چالش اصلی برای بسیاری از مصرف‌ کنندگان، استفاده از نوع مناسب برای افزایش کیفیت و لذت رابطه جنسی است. برای آشنایی با انواع آن جهت خرید کاندوم خاردار میس و مستر در ادامه با ما همراه شوید.

خرید کاندوم خاردار

ادامه مطلب...
۱۰ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

رژ لب مایع یا جامد،‌ کدام یک بهتر است؟

رژ‌لب محبوب ترین وسیله آرایشی است که می تواند به تنهایی یا به عنوان تکمیل کننده نهایی آرایش صورت استفاده شود. با توجه به تقاضای بالا برای خرید، رژها در انواع گوناگونی تولید می شوند اما ویژگی انواع رژ لب چیست و کدام یک برای ما کاربردی تر هستند. در ادامه نکاتی را برای خرید رژ لب میس و مستر مناسب بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب...
۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۷:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari

قبل از خرید لوازم آرایشی بهداشتی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

یکی از اشتباهاتی که اکثر خانم‌ها مرتکب می‌شوند، خرید بدون برنامه ریزی است. نتیجه این خریدها، کمدهایی پر از لوازم آرایشی یا خرد ریزه‌هایی است که هیچ گاه استفاده نمی‌شوند یا در بهترین حالت تنها چند بار مورد استفاده قرار گرفته‌اند و به سرعت کنار گذاشته شدند. تصور کنید شما برای گشت و گذار به خیابان رفته‌اید و یا قصد خرید لباس دارید. در این زمان اگر مبادرت به خرید لوازم آرایشی بهداشتی کنید، احتمال پشیمانی بسیار بالاست زیرا از قبل تصمیمی برای آن نداشتید و بدون تحقیق و بررسی لوازم آرایشی خود، اقدام به خرید می‌کنید. در این صورت ممکن است پس از بازگشت به خانه متوجه تکراری بودن خرید خود شوید یا بعد از استفاده مجدد آن‌ها مورد علاقه‌تان واقع نشوند یا نتوانید دیگر لوازم آرایشی خود را با خریدهای جدید ست کنید. همچنین احتمال بررسی این اقلام در سایت‌های خرید آنلاین و گران‌تر خریدن آن‌ها نیز وجود دارد. بنابراین قبل از اقدام به خرید حتما چند نکته را در نظر بگیرید.

لوازم آرایشی

هدف خریدتان را مشخص کنید.

قبل از هر چیز شما باید بدانید به دنبال چه چیزی هستید. به طور مثال نیاز به یک رژ لب قرمز دارید یا یک ریمل حجم دهنده می‌خواهید.

کمد لوازم آرایشی خود را به دقت بررسی کنید.

مهم است که بدانید چه لوازم آرایشی و چه رنگ‌هایی از آن‌ها را دارید. خرید لوازم آرایشی هماهنگ علاوه بر اینکه شما را از متحمل شدن هزینه‌های بیشتر برای ست کردن لوازم آرایشی بی نیاز می‌کند، خیلی زودتر می‌توانید از لوازم آرایشی جدید خود استفاده کنید و لذت ببرید.

درباره برندها و مدل‌های موجود بازار تحقیق کنید.

 تحقیق درباره لوازم آرایشی بهداشتی مورد نظر شما بسیار مهم است. با این کار هم گول فروشنده‌ها را نمی‌خورید و هم هدفمندتر خرید می‌کنید. همچنین خواندن نظرات مشتریان قبلی بسیار به شما کمک خواهد کرد تا خرید بهتری را تجربه کنید.

حساب جیب خود را داشته باشید.

این روزها وجود فروشگاه‌های اینترنتی، علاوه بر اینکه خرید را راحت‌تر کرده است، باعث تنظیم حدودی قیمت‌ها و کمک به مشتریان هم شده است. بنابراین قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید، محدوده قیمتی محصول مورد نظر را به طور کامل در آورید تا اقدام به خرید گران محصول نکنید. همچنین اگر نیاز روزانه شما زیاد است، خرید حجم بالاتر از محصول در نهایت به نفع شما خواهد بود.

خود را به کامل و درست بشناسید.

اطلاع از نوع پوست، حساسیت‌ها و حتی میزان نیاز شما به این خرید لوازم آرایشی باعث می‌شود خرید صحیحی انجام دهید. فراموش نکنید که اکثر لوازم آرایشی و بهداشتی به سختی قابل تعویض یا پس دادن هستند بنابراین اگر هزینه آن‌ها را پرداخت کرده و حتی یکبار مورد استفاده قرار دهید، در صورت عدم تمایل شما، قابل تعویض نخواهند بود و هزینه شما به هدر می‌رود.

برای خرید محصولات جدید از حجم کم شروع کنید.

اگر می‌خواهید برند یا محصول جدیدی را امتحان کنید، در صورت امکان از حجم کم شروع کنید تا در صورتی که با پوست شما سازگاری نشان نداد یا مورد علاقه شما نبود، ضرر کمتری را متحمل شوید.

  هیچ گاه کیفیت را فدای پول نکنید.

لوازم آرایشی بهداشتی به صورت مستقیم با پوست، مو و چشم شما ارتباط دارند بنابراین سعی کنید حتی الامکان سعی کنید از محصولاتی که دارای تاییدیه از وزارت بهداشت هستند یا از برندهای معروف و معتبر خارجی استفاده کنید. استفاده از برندهای ناشناخته و غیر معتبر ریسک حساسیت را برای شما بالا می‌برد. همچنین در ترکیبات این محصولات عدم وجود موادی همچون سرب، فتالات، پارابن، فرمالدهید و دیگر مواد نفتی را بررسی کنید زیرا وجود این مواد در محصولات آرایشی ممکن است فراتر از حساسیت پوستی رفته و با جذب شدن از طریق پوست، به داخل بدن نیز راه یابند و تاثیر جبران ناپذیری باقی گذارند.

در نهایت توصیه ما به شما، خرید از فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی همچون میس و مستر است که با خیال راحت می‌توانید محصولات معتبر و با کیفیت را با قیمت مناسب از آن سفارش دهید و همچنین با مطالعه اطلاعات هر محصول و نظرات آن، در کمال آرامش خرید خود را انجام دهید.

 

https://ana.press/fa/news/113/497058/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85

https://www.khabaronline.ir/news/1401712/%DB%B1%DB%B0-%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۹ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeede jafari