رژ‌لب محبوب ترین وسیله آرایشی است که می تواند به تنهایی یا به عنوان تکمیل کننده نهایی آرایش صورت استفاده شود. با توجه به تقاضای بالا برای خرید، رژها در انواع گوناگونی تولید می شوند اما ویژگی انواع رژ لب چیست و کدام یک برای ما کاربردی تر هستند. در ادامه نکاتی را برای خرید رژ لب میس و مستر مناسب بررسی خواهیم کرد.

رژ لب

انواع رژ لب

رژ لب ها را می توان بر طبق نوع رنگ، حالتشان بر روی لب، بافتی که دارند، بسته بندی و شکل ظاهری به شیوه های مختلف تقسیم کرد. این تقسیم بر طبق بسته بندی و بافت به شرح زیر است:

رژ لب جامد، محبوب ترین و کاربردی ترین

قدیمی ترین و رایج ترین نوع ماتیک که کاربرد آسانی دارد. رنگدانه های آن اغلب در مقایسه با نوع مایع قوی تر است و در تنوع رنگی بیشتری تولید و عرضه می شود. رژ لب جامد به اشکال مختلفی مثل رژهای پیچی یا معمولی، کاسه ای یا پالتی و رژ لب مدادی تقسیم بندی می شوند که روش استفاده و نوع کاربرد هر کدام متفاوت است. تقاضای خرید رژ لب جامد در فروشگاه ها از جمله فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر از دیگر انواع بیشتر است.

رژ پیچی، پرفروش ترین و معروف ترین نوع رژ که همه با آن آشنایی دارند. رژ های کاسه ای برای استفاده حرفه ای توسط آرایشگران و با قلم مو و براش طراحی شده و رژ مدادی برای مصرف دقیق و آسان تولید می شود.

رژهای مایع و طرفداران بسیار

رژهای مایع از دیگر نوع پرطرفدار هستند که در انواع گوناگون تولید می شوند. حمل آنان در کیف آسان تر بوده و با توجه به چهره و استایل گوناگون افراد در رنگ ها و بافت های مختلف و هیجان انگیزی فروخته می شوند.

رژهای مایع را می توان به مدل ساده، لاک لب (نوعی رژ مایع که ماندگاری و دوام طولانی مدتی دارد) و برق لب (محصولی با پوشانندگی و رنگدانه بسیار کم که لب ها را چرب و براق نشان می دهد) تقسیم کرد.

رژ لب جامد

تفاوت رژ لب مایع و جامد

از نظر رنگ دهی، مات، مخملی، نیمه مات، کرمی، براق یا ماندگاری، مایع یا جامد بودن تاثیری در رژ‌لب ندارد،‌ بلکه تفاوت اصلی در نحوه کاربرد آنان است. با خرید رژ لب مایع می توانید به آسانی، هر مکانی رژ بزنید، اما رژهای مدادی جامد با دقت بسیار بر روی لب زده می شوند. رژ لب مدادی جامد را می توان به عنوان بیس و برای افزایش ماندگاری سایر رژها استفاده کرد و رژهای لب مایع (مخصوصا برق لب) گزینه فوق العاده ای برای استفاده بر روی دیگر رژها می باشد.

رنگ های مات یا براق و درخشان

در انتخاب انواع رنگ رژ لب مهم ترین نکته سلیقه شخصی و علاقه خودتان و سپس موقعیتی است که می خواهید از آن استفاده کنید. رنگ های مات ماندگاری و دوام بالایی دارند اما حس خشکی روی لب ایجاد می کنند. برای مهمانی و مواقعی که به دنبال پاک نشدن رژ هستید، خرید رژ لب مات را به شما پیشنهاد می کنیم.

در مقابل هرچه رژ مرطوب تر و درخشان تر باشد،‌ دوام کم تری دارد و باید در فاصله های زمانی کم تری تجدید شود. رژهای براق انتخاب خوبی برای روزهای گرم تابستان هستند و حتی می توان برای براق شدن آن ها را روی سایر رژها استفاده کرد. محصولات نیمه مات و ملایم نیز گزینه خوبی برای مصارف روزانه به شمار می روند.

انتخاب و خرید انواع رژ

پس از آشنایی با انواع رژ، زمان انتخاب و خرید رژ لب فرا می رسد. ما خرید آنلاین را به شما پیشنهاد می کنیم. در مراکز معتبری چون فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر می توانید از تمامی ویژگی های هر محصول مطلع شوید، رنگ دلخواه خود را با دقت انتخاب کرده، محصولات را با هم مقایسه نمایید و در نهایت با اطمینان کامل در سریع ترین زمان خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%84%d8%a8/%d8%b1%da%98-%d9%84%d8%a8/

 

https://www.chetor.com/200328-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%DA%98%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF/

https://www.zibamoon.com/Detail/18759/%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%82