از مهم‌ترین محصولات مراقبت پوستی، آبرسان‌ها هستند. تنوع آبرسان‌ها در بازار متفاوت است. ولی از جمله بهترین و با کیفیت‌ترین آن‌ها که قیمت مناسبی هم دارد، کرم آبرسان کامان است. کامان محصول ایرانی و تحت لیسانس Geneva سوییس است. این برند آرایشی و بهداشتی از معتبرترین برندها در کشور سوییس و جهان است.

باید بدانید کرم‌های آبرسان کامان همگی بافت ژلی و بسیار سبکی دارند که در 4 نوع متفاوت وارد بازار شده‌اند. آبرسان‌های قوی کامان برای پوست‌های دهیدراته بهترین انتخاب‌ به شمار می‌آیند. حتما می‌دانید که پوست دهیدراته، مستعد چین و چروک و خطوط ریز‌ پوستی‌اند. آبرسان‌های کامان، نه تنها در حل مشکل کم‌آبی پوست عالی عمل می‌کنند، بلکه باعث از بین بردن خطوط ریز پوستی هم می‌شوند.

در زیر قصد داریم تا شما را با انواع آبرسان‌های کامان و نحوه استفاده از آبرسان بیشتر آشنا گردانیم.

  1. کرم آبرسان (واتربمب) کلاژن کامان، دیگر محصولات مراقبت پوستی

این کرم آبرسان ژلی شکل، با بسته‌بندی به رنگ بنفش به بازار ارائه شده است که به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های قوی در ترکیباتش، در سفت کردن پوست، بالابردن خاصیت ارتجاعی آن و برطرف کردن خطوط ریز پوستی همچون یک معجزه عمل می‌کند. این کرم، همچنین مانع از پیری زودرس پوست هم می‌شود.

در واتربمب کلاژن کامان از عصاره آناناس استفاده شده است. عصاره آناناس علاوه بر تحریک پوست برای ساخت کلاژن بیشتر، خاصیت ترمیم‌کنندگی هم دارد. شایان ذکر است که این کرم، برای انواع پوست مناسب است.

  1. کرم آبرسان کامان مناسب پوست‌های حساس و ملتهب

این محصولات مراقبت پوستی، با رنگ زرد به بازار وارد شده که مناسب پوست‌های حساس، قرمز و ملتهب است. این کرم، نه تنها ضدآلرژی بوده، بلکه از پوسته پوسته شدن پوست هم جلوگیری می‌کند.

این محصول کامان، حاوی عسل، ویتامین E، هیالورونیک اسید و مواد مغذی دیگر است که برای پوست‌های حساس گزینه ایده‌ه‌آلی به شمار می‌آید.

باید بدانید که ویتامین E و هیالورونیک اسید در رطوبت‌رسانی عمیق پوست خارق‌العاده عمل می‌کنند.

  1. کرم آبرسان کامان حاوی ویتامین C

واتربمب ویتامین C، از دیگر محصولات مراقبت پوستی و بسیار ارزشمند کامان است که با رنگ سبز روانه بازار شده است. این کرم، به علت دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین C، در روشن‌ساختن پوست، کلاژن‌سازی، جوان‌سازی، جلوگیری از پیری زودرس و محافظت پوست در برابر پرتوهای مضر UV خورشید عالی عمل می‌کند.

واتر بمب ویتامین C کامان با ترکیباتی نظیر عصاره لیمو، هیالورونیک اسید، گلیسیرین، ویتامین C، آلانتویین و ... علاوه بر آبرسانی عمیق پوست، باعث تغذیه آن هم میگردد. این کرم آبرسان، برای افرادی که تمایل به داشتن پوست شفاف‌تر و روشن‌تری دارند، انتخاب مناسبی است.

  1. کرم آبرسان Q10+vitamin C

این محصولات مراقبت پوستی که با رنگ قرمز در بازار موجود است، حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که در جوان‌سازی پوست و خنثی ساختن اثر رادیکال‌های آزاد و از بین بردن چین و چروک‌‌های سطحی آن عالی عمل می‌کند. ترکیبات موجود در این محصول، ضمن کنترل چربی پوست، باعث ترمیم و رفع خطوط ریز پوستی می‌شوند.