طراحی ناخن انواع مختلفی دارد که با توجه به سلیقه و نوع کاربرد شخص انجام می شود. معمولا طراحی ناخن را می توان روی ناخن های طبیعی یا کاشت شده فرد انجام داد. افرادی که شاغل هستند، معمولا ترجیح می دهند طراحی ناخن جدید و ساده اما شیک انجام دهند. این افراد از رنگ های خنثی با طرح های ساده استقبال می کنند. یکی از انواع طراحی ناخن جدید که ساده اما همه پسند است، دیزاین ناخن فرنچ می باشد.

طراحی ناخن جدید فرنچ

طراحی ناخن فرنچ را می توان با توجه به هر نوع سلیقه و موقعیت اجتماعی انتخاب کرد. این نوع طراحی بسیار ساده اما در عین حال شکیل است و ظاهر شیکی به ناخن ها می دهد. برای دیزاین ناخن فرنچ باید ابتدا خط لبخند ناخن را پیدا و مشخص کرد. سپس از خط لبخند تا نوک ناخن ها را به رنگ سفید کرد. البته اگر می خواهید دیزاین ناخن فرنچ شما کمی فانتزی تر و جذاب تر شود، می توانید از رنگ های شاد نیز استفاده کنید. سایر قسمت های ناخن معمولا بی رنگ هستند یا از رنگ های خنثی و مشابه با بستر ناخن ها استفاده می شود.

طراحی ناخن فرنچ را می توان برای عروس خانم ها نیز به کار برد. این نوع دیزاین ناخن به دلیل سادگی و استفاده از رنگ سفید بسیار مورد استفاده عروس ها قرار می گیرد. با به کار بردن چند اکسسوری ناخن مانند سنگ یا مروارید روی بستر ناخن ها، می توان طراحی ناخن فرنچ را مطابق با سلیقه و موقعیت عروس ها جلوه داد. همان طور که گفتیم، طراحی ناخن فرنچ هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه زیبایی خود را در هر موقعیتی دارد.

طراحی ناخن جدید بیبی بومر

از دیگر انواع طراحی ناخن جدید می توان به مدل بیبی بومر یا آمبره اشاره کرد. در این سبک طراحی ناخن می توان از چند رنگ با تناژ مشابه استفاده کرد. معمولا رنگ ها از تیره به روشن یا بالعکس روی ناخن پیاده سازی می شوند. برای این کار باید از یک اسفنج تمیز استفاده کرد. لاک ها را به ترتیب روی اسفنج زده و آن را به صورت ضربه ای روی ناخن مورد نظر می زنیم. طراحی ناخن بیبی بومر اخیرا بسیار ترند شده و طرفداران زیادی دارد.

طراحی ناخن جدید چشم گربه ای

یکی دیگر از انواع طراحی های ناخن جدید، مدل چشم گربه ای است. در این مدل طراحی باید از لاک مخصوص که به نام مگنتی در بازار موجود است، استفاده کرد. پس از زدن لاک مگنتی، یک وسیله مخصوص شبیه به آهن ربا روی ناخن حرکت داده می شود تا درخشش خاص و زیبایی ایجاد گردد. پس از خشک شدن لاک، با حرکت دادن ناخن ها می توان شاهد تغییر درخشش آن بود که جلوه بسیار منحصر بفردی را ایجاد می کند. برای ایجاد طراحی ناخن چشم گربه ای باید از لاک ژل مخصوص استفاده کرد و این نوع دیزاین معمولا روی ناخن های کاشت یا لمینت شده انجام می شود.

طراحی ناخن جدید ماربل

طراحی ناخن مدل ماربل یکی دیگر از انواع دیزاین ناخن جدید و پرطرفدار است. این سبک طراحی ناخن که به طراحی مرمر نیز شناخته می شود، معمولا روی پایه ناخن سفید رنگ انجام می شود. سپس طرح هایی مشابه با سنگ مرمر به رنگ های خاکستری و مشکی روی پایه سفید ایجاد می شود. در نهایت برای زیبایی بیشتر کار از یک لایه تاپ کوت استفاده می شود. طراحی ناخن ماربل را می توان روی یک یا دو ناخن دست به کار برد و برای سایر ناخن ها از رنگ های مشابه با طراحی یعنی سفید، خاکستری یا مشکی استفاده کرد.

طراحی ناخن جدید با گل برجسته

یکی دیگر از طراحی های ناخن بسیار شکیل و پرطرفدار، گل برجسته است. گل برجسته را باید با استفاده از مواد کاشت ناخن ایجاد کرد. فقط کافیست مقدار کوچکی از مواد کاشت ناخن را به صورت گلوله درآورد و روی ناخن قرار داد. سپس با استفاده از ابزارهای مخصوص، به آن طرح و شکل داد و شبیه گل کرد. دیزاین ناخن گل برجسته نیز معمولا روی یک یا دو ناخن انجام می شود و برای سایر ناخن ها بهتر است از طراحی ناخن ساده مانند فرنچ استفاده کرد تا جلوه آن بیشتر شود.