یک عطر خوب به ایجاد حس مثبت در ذهن مخاطبانتان در اولین برخورد با شما کمک زیادی می کند. اما انتخاب عطر مناسب با وجود این حجم از عطرهای مختلف کار ساده ای نیست. به همین خاطر در ادامه به معرفی چند مورد از پرفروش ترین عطرهای مردانه می پردازیم تا شما بتوانید انتخاب راحت تری را تجربه کنید.

  1. عطر مردانه سی اچ پرایو  CH Men Prive

این عطر از پخش بوی بالایی برخوردار است و یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه تولید شده از برند مشهور CH به حساب می آید. این عطر رایحه ای کلاسیک دارد و برای فصول سرد سال گزینه مناسبی است.

هرم بویایی این عطر به شرح زیر است:

رایحه اولیه: گریپ فروت
رایحه میانی: اسطوخودوس، هل، سالویا، آویشن
رایحه پایه: دانه تونکا، روایح چوبی، لوبان، چرم

  1. عطر ورساچه اروس مردانه Versace Eros

این عطر یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه در چند سال اخیر است و با رایحه خنک و آرامبخش خود توانسته است به عنوان بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها نیز شناخته شود. عطر بورساچه اروس برای فصول گرم سال مناسب است.

رایحه های این عطر دل انگیز به ترتیب زیر است:

رایحه اولیه: پرتقال، پتی دانه، لیمو
رایحه میانی: لوبیا تنکا، گل شمعدانی
رایحه پایه: غلات هندی، گلسنگ، سدر، وانیل

  1. عطر دیور ساواج  Dior Sauvage

عطری در تمامی فصول که برای هر سن و سالی مناسب است. عطر دیور ساواج یکی از قوی ترین محصولات برند سلطنتی دیور است. این عطر بلافاصله پس از عرضه به یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه سال تبدیل شد. این عطر رایحه ای خنک و تند دارد.

هرم بویایی این عطر مردانه به صورت زیر است:

رایحه اولیه: ترنج، فلفل
رایحه میانی: اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سیچوان، نعناع هندی
رایحه پایه: لابدانیوم، آمبروکسان، سدر

  1. عطر شنل بلو

عطر Bleu de Chanel یکی از محبوب ترین عطرهای شنل است. این عطر پر سر و صدا با رایحه ای شاداب و سرزنده، پس از رونمایی، به یکی از پر فروش ترین عطرهای مردانه دنیا تبدیل شد. این عطر با طبعی خنک تبدیل به الگویی برای عطرهای بعدی در گروه بویایی چوبی معطر شد. برخی نت های تشکیل دهنده این ادوپرفیوم مردانه گریپ فروت، فلفل و زنجبیل، چوب صندل و چوب های جنگلی، نعناع و لیمو هستند.

  1. عطر وان میلیون پاکو رابان

عطری با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده قوی که دارد، توجه همگان را به شما جلب می کند. این عطر رایحه ای به شدت گرم، شیرین و پر انرژی دارد و برای استفاده در هر فصلی مناسب است. بطری این ادکلن با ظاهر طلایی خود، نمادی از قدرت، زیبایی و لوکس بودن را به نمایش می گذارد و نشان دهنده ارزشمند بودن اکسیر درون خود است. این محصول بهترین عطر مردانه برند پاکو رابان است و هرم بویایی به شکل زیر دارد:

رایحه اولیه: نعناع، ماندارین خونی، گریپ فروت، ماندارین
رایحه میانی: نت های تند، گل رز، دارچین
رایحه پایه: نعناع هندی، نت های چوبی، کهربا، چرم، عنبر

در این مطلب به معرفی 5 مورد از پرفروش ترین عطرهای مردانه دنیا پرداختیم. عطر مردانه مورد پسند شما چیست؟ خوشحال می شویم اگر نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.