موها همچون بدن و بخصوص پوست به تقویت نیاز دارند و باید تغذیه شوند. معمولا برای تقویت و آبرسانی موهای از روغن‌هایی استفاده می‌کنند که واقعا موثر است، اما روغن‌های درمانی چرب هستند و زمانی خوبند که بخواهید در منزل بمانید. آبرسان‌های مو جایگزین مناسبی برای روغن‌ها هستند.

بهترین آبرسان مو محصولی است که موها را زیبا کند، مواد مغذی را به موها برساند و سلامتشان را حفظ کند. آبرسان محصولیست که پس از استحمام به ظاهر موهای شما نظم می‌دهد و از وز شدن و خشکی موها جلوگیری می‌کند. بدون ایجاد سنگینی و چسبندگی روی موها خشکی آن‌ها را می‌گیرد و موهایی صاف و با طراوت خواهید داشت.

در این قسمت چند نمونه از بهترین آبرسان مو را به شما معرفی می‌کنیم. با کمک گرفتن از راهنمای محصول زیر می‌توانید بهترین آبرسان مو ، متناسب با نیاز موهایتان را انتخاب و تهیه نمایید.

کرم آبرسان و نرم کننده مو لورآل مدل Color Vive

لورآل یکی از معروف‌ترین برندهای تولید محصولات مراقبتی و آرایشی بشمار می‌رود، کرم آبرسان آن نیز بسیار موثر است و پس از مصرف آن لطافت و نرمی خاصی در موها احساس خواهید کرد. این محصول از برند معتبر لورآل خاصیت نرم کنندگی دارد و مواد مغذی مورد نیاز برای حفظ سلامت موها را تامین می‌کند. اگر موهایتان رنگ شده است یا بخاطر دکلره کردن آسیب دیده می‌توانید با استفاده از این کرم آبرسان از شدت آسیب‌ها بکاهید و حالت شانه پذیری و نرمی را به موها برگردانید. یکی از مزیت‌های این کرم آبرسان، این است که پس از مصرفش نیاز نیست موهایتان را آب بکشید.

کرم آبرسان مو کامان مدلBio Ten Hair Water

کرم آبرسان مو کامان مدلBio Ten Hair Water بهترین آبرسان مو برای موهای آسیب دیده و رنگ شده است. این کرم آبرسان مو سرشار از ویتامین E است و به جوانسازی مو کمک می‌کند. اگر موهای شما دچار خشکی شده یا در اثر رنگ کردن آسیب دیده توصیه می‌کنیم از این محصول استفاده کنید. حاوی چند عصاره گیاهی و درمانی مانند آرگان، جوانه گندم، میوه انار و پوست انار است، به همین علت در درخشان کردن، آبرسانی و تقویت موها فوق‌العاده عمل می‌کند.

کرم آبرسان مو پنتن سری Pro-V

اگر به دنبال یک کرم آبرسان مو قوی هستید که حاوی روغن آرگان نیز باشد، کرم آبرسان مو پنتن را به شما توصیه می‌کنیم. این کرم آبرسان مناسب موهای فر است، بخصوص اگر موهایتان فر درشت دارد این محصول بهترین کرم آبرسان مو برای شماست که برایتان موثر و مفید خواهد بود.

این محصول خاصیت نرم کنندگی دارد و رطوبت موها را حبس می‌کند، بنابراین فرهای شما فاقد وزی و خشکی خواهند بود و حالتی زیبا می‌گیرند. بدلیل اینکه حاوی روغن آرگان است، هیچگونه سنگینی روی موها ایجاد نمی‌کند. کرم آبرسان پنتن تغذیه کننده و درخشان کننده موهاست. خاصیت ترمیم کنندگی دارد و در هر دو حالت مو یعنی خشک و مرطوب می‌توانید از آن استفاده کنید. خبر خوب اینکه نیازی نیست پس از مصرف کرم آبرسان پنتن روی موها، موهایتان را بشویید.

کرم آبرسان مو فنیکس مدل آرگان

بهترین آبرسان مو که برای محافظت و صافی موها می‌توانید استفاده کنید، آبرسان مو فنیکس مدل آرگان است. این محصول همانطور که از نامش پیداست حاوی روغن آرگان است و از موهایتان محافظت می‌کند. لایه‌ای محافظ روی موها ایجاد می‌کند و از درگیر شدن تارهای مو با الکتریسیته ساکن جلوگیری می‌کند. حاوی ترکیبات پروتئینه و ویتامینه است و به راحتی می‌تواند به ساقه مو نفوذ کند. خاصیت ترمیم کنندگی دارد، موها را تغذیه می‌کند و انعطاف‌پذیری موها را بهبود می‌بخشد.

کرم آبرسان مو هیرواتر مدل COLLAGEN

بهترین آبرسان مو که حاوی کلاژن هم باشد، کرم آبرسان مو هیرواتر مدل COLLAGEN است. اگر موهای شما به شدت آسیب دیده و خشکی آن شدید است، با استفاده از این کرم آبرسان موها را ترمیم و بازسازی کنید. اگر موهای شما شکننده و نازک هستند و درگیری شدید به موخوره دارند، این آبرسان را به شما توصیه می‌کنیم. این کرم مو رطوبت مو را افزایش می‌دهد، حالت پذیری‌اش را اصلاح می‌کند و هیچگونه چربی روی موها برجای نمی‌گذارد. همچنین در برابر گرما و حرارت از موها مراقبت می‌کند. محصولی مناسب برای انواع موی وز، آسیب دیده، عادی و رنگ شده است.