خانم‌ها همیشه اهل مد و آرایش هستند و به همین دلیل سعی می‌کنند که همواره بروز باشند، حتی در استفاده از رژ لب مد روز و فصل و رنگ لباس و .. را در نظر می‌گیرند. رژ لب یکی از لوازم آرایشی مهم بشمار می‌رود و تقریبا بدون آن آرایش و میکاپ ناقص خواهد بود. هر فصل رنگ‌های جدید از رژ لب ترند می‌شود و رژ پاییزی نیز یکی از آنهاست.

معمولا بانوان برای خرید رژ پاییزی سراغ رنگ‌های گرم می‌روند. رنگ‌هایی مانند زرد، نارنجی و قرمز که همخوانی فوق‌العاده‌ای با حال و هوای این فصل دارند. اگر قبل از این با فرا رسیدن پاییز شور و شوقی نشان نمیدادید و درمورد آرایش لب بی‌تفاوت بودید در این قسمت همراه ما باشید. چند رژ پاییزی بسیار محبوب را به شما معرفی می‌کنیم تا چهره خود را حسابی تغییر دهید.

تازه‌ترین رنگ‌های پاییزی

شما می‌توانید در پاییز هم به سلیقه خودتان آرایش کنید و همان رنگی که دوست دارید برای رژ لب انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید جدیدترین رژ پاییزی را امسال استفاده کنید و متفاوت دیده شوید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

رژ بادمجانی

یکی از متفاوت‌ترین رژ لب‌های پاییزی، رژ لب بادمجانی است. اگر قرار است به یک دورهمی پاییزی بروید و به خوبی در میان جمع جلب توجه کنید این رنگ رژ لب را به شما توصیه می‌کنیم.

توصیه ما این است که لباس‌های خود را از تناژ رنگی نقره‌ای انتخاب کنید تا جلوه رنگ رژ لبتان دو چندان شود.

اگر بتوانید به درستی این رنگ رژ را با دیگر لوازم آرایشی خود سازگار کنید، استفاده از آن حتی در جشن‌ها و مراسم‌های خاص نیز فوق‌العاده خواهد بود.

رژ قرمز آجری

قرمز آجری رنگی نیست که در یک فصل باشد و فصل بعد نه. این رنگ رژ لب را شما می‌توانید در پاییز نیز استفاده کنید و جذاب و زیبا بنظر برسید. این رنگ رژ لب شما را جوان و جسور نشان می‌دهد.

اگر رژ لب قرمز آجری را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید سنتان را پایین می‌آورد. با استفاده از این رژ لب اعتماد بنفس خود را افزایش دهید و پرشور و هیجان دیده شوید.

نارنجی سوخته

نارنجی سوخته رنگیست که در پاییز و زمستان به پوست شما گرمی می‌بخشد، بخصوص اگر رنگ پوستتان گندمی یا برنزه است با استفاده از این رنگ رژ لب آرایشتان فوق‌العاده خواهد شد.

نارنجی سوخته گرمی کمتری نسبت به رنگ‌های تابستانی دارد و ملایم‌تر بنظر می‌رسد. این رژ لب شبیه به رنگ غروب خورشید است و اگر دوست داشته باشید می‌توانید آن را با انواع رژ لب قرمز ترکیب کنید.

رژ کالباسی

اگر وارد پاییز شدید اولین رژ پاییزی شما باید رنگ کالباسی باشد، هر روز دوست دارید که از آن استفاده کنید.

این رنگ رژ لب سبب افزایش روحیه و انرژی شما می‌شود و صورتتان را ملیح و جوان نشان می‌دهد

رژ زرشکی

پوستتان روشن است یا گندمی و یا برنزه فرقی نمی‌کند در فصل پاییز به یک رژ لب زرشکی نیاز خواهید داشت.

اگر می‌خواهید در مراسم خاصی شرکت کنید یا آرایش کلاسیک انجام دهید، مسلما به یک رژ لب زرشکی نیاز دارید. جالب است بدانید بسیاری از بانوان از این رنگ برای رنگ دادن به پشت پلک و گونه نیز استفاده می‌کنند.

رژ لب شکلاتی

اگر می‌خواهید در فصل پاییز خاص و لاکچری بنظر برسید، پس یک رژ لب شکلاتی تهیه کنید. در روزهای سرد و پاییزی ترکیب رژ لب شکلاتی با لباس‌های ضخیم و پوتین چرم بی‌نظیر می‌شود.

این رنگ رژ لب برای حضور در مهمانی نیز مناسب است و به صورتتان حالتی نچرال و در عین حال جذاب می‌بخشد.

رژ شاه‌توتی

اگر صورتی را دوست دارید اما نمی‌توانید از رنگ بنفش هم بگذرید پس در پاییز یک رژ لب شاه‌توتی داخل کیف لوازم آرایشتان قرار دهید.

این رژ لب را با یک سایه چشم پاییزی ست کنید تا ببینید چقدر صورتتان جذاب و دوستداشتنی می‌شود. اگر رنگ چشم‌های شما قهوه‌ای است در انتخاب این رژ لب اصلا تردید نکنید.

رژ لب شرابی

یک رژ پاییزی که همراه با رنگ شرابی موها همخوانی داشته باشد، جز رژ لب شرابی نیست. شما نیز با استفاده از این رژ لب کلاسیک و جذاب خواهید شد. اگر شما پوستتان سفید است با خیال راحت از این رنگ رژ در میکاپ استفاده کنید و از جذابیتتان لذت ببرید.