بدون شک پوست اطراف چشم حساس ترین قسمت پوست صورت انسان است و همین حساسیت سبب می شود تا اولین علائم پیری، بی خوابی، کار و خستگی زیاد با ایجاد چین و چروک در اطراف چشم بروز کند. یکی از مهم ترین اقدامات برای مراقبت از پوست اطراف چشم، استفاده از بهترین کرم های دور چشم می باشد.

تصور غلطی که ممکن است شما هم به آن باور داشته باشید، این است که استفاده از کرم دور چشم فقط برای زمانی است که در پوست نشانه های پیری نمایان شود. در صورتی که شما در هر سنی که باشید باید برای مراقبت از پوست دور چشمتان به صورت مرتب از کرم دور چشم استفاده کنید. برای این که با بهترین کرم دور چشم آشنا شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین کرم دور چشم

در ادامه با 4 مدل کرم دور چشم آشنا خواهید شد که هر کدام ساخت بهترین کمپانی های تولید کننده لوازم آرایشی جهان می باشند.

  • کرم دور چشم لدورا

کرم دور چشم لدورا یکی از بهترین کرم های دور چشم می باشد که در ترکیبات خود از مواد مغذی همچون روغن جوجوبا، روغن کرچک، اسید آمینه های ضروری، روغن آفتابگردان و... استفاده شده است. در حقیقت همین فرمولاسیون قدرتمند سبب می شود این کرم به راحتی بتواند چین و چروک دور چشم را از بین ببرد و در نهایت باعث جوان سازی پوست اطراف چشم شود. در کنار همه این موارد، کرم دور چشم لدورا قادر است از پوست چشم در برابر آلودگی های محیطی محافظت نماید.

  • کرم دور چشم پریم سری Matex

کرم دور چشم پریم حاوی مقادیر زیادی ویتامین A و ویتامین E می باشد و همین امر آن را به بهترین کرم دور چشم تبدیل نموده است. استفاده از این کرم علاوه بر رفع تیرگی و چروک دور چشم، شادابی و لطافت پوست را به همراه خواهد داشت.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کرم دور چشم پریم این است که استفاده از آن هیچ گونه حساسیت و سوزشی برای چشم به وجود نمی آورد و شما می توانید از آن بدون هیچ نگرانی در تمامی ساعات شبانه روز استفاده نمایید.

  • کرم دور چشم سینره

 کمپانی سینره یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده لوازم آرایشی در ایران می باشد که از ابتدا تا کنون توانسته بهترین لوازم آرایشی را با بهره گیری از نیروهای متخصص و مرغوب ترین مواد اولیه تولید نماید.

چیزی که کرم دور چشم سینره را به بهترین مارک کرم دور چشم بدل نموده است، به کار گیری مواد طبیعی در ترکیبات آن و استفاده از فن آوری بیوتکنولوژی می باشد. این عوامل سبب می شوند تا از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم جلوگیری شده و همچنین باعث از بین رفتن تیرگی دور چشم می شوند.

  • کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن یکی دیگر از بهترین کرم های دور چشم در بازار می باشد که به خوبی رطوبت مورد نیاز پوست دور چشم را تامین می کند و از ایجاد چین و چروک در آن جلوگیری می نماید.

یکی از ویژگی های بی نظیر کرم دور چشم هالوکسیل وجود مقادیر زیادی solaveil در ترکیبات آن است. Solaveil ماده مخصوصی است که از پوست اطراف چشم در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت می کند.

کلام آخر

در هنگام خرید بهترین کرم دور چشم توجه داشته باشید که کرم دور چشم یک محصول مراقبت از پوست است و مهم ترین نکته که در خرید آن باید رعایت کنید، توجه به ترکیبات آن می باشد، نه قیمت آن. اما بهتر است بدانید که بالا بودن قیمت هر محصول صرفا به معنای بالا بودن کیفیت آن نیست. شما می توانید برای خرید بهترین و مرغوب ترین کرم های دور چشم با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی میس و مستر مراجعه نمایید.