پوست دور چشم از دیگر نقاط بدن نازک‌تر و حساس‌تر است. بنابراین اگر می‌خواهید پوست دور چشمتان جوان بماند به مراقبت بیشتری احتیاج دارد. معمولا با بالا رفتن سن و پیدا شدن چین و چروک‌های ریز اطراف چشم، اکثر افراد شروع به استفاده از کرم‌های دور چشم می‌کنند تا چروک‌های خود را بهبود دهند. اما بهترین کرم دور چشم مناسب شما چیست؟

سن مناسب استفاده از کرم دور چشم

دهه 30 و 40 زندگی بهترین زمان برای استفاده از کرم‌های دور چشم است. با این حال شما می‌توانید از سن‌ پایین‌تر از 25 سال نیز از کرم دور چشم استفاده کنید. خیلی‌ها تا دهه 40 زندگی خود کوچک‌ترین چروکی دور چشم خود مشاهده نمی‌کنند و خیلی از افراد از سن 35 سالگی چروک‌های دور چشمشان نمایان می‌شود.

بهترین کرم دور چشم ایرانی

  1. کرم دور چشم بالای 40 سال سینره

کرم دور چشم سینره برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. این کرم ضد چروک، سفت‌کننده و رفع سیاهی دور چشم است. کرم دور چشم سینره دارای هیالورونیک اسید است که باعث آبرسانی پوست، تحریک تولید کلاژن پوست، تقویت مفاصل و بافت‌های عصبی می‌شود. این کرم باعث تسریع جریان خون در ناحیه دور چشم می‌شود و تیرگی زیر چشم را کاهش و از بین می‌برد. همچنین پروتئین موجود در کرم دور چشم سینره باعث سفت شدن پوست اطراف چشم می‌شود و حتی از افتادگی پلک نیز جلوگیری می‌کند. همین موارد می‌تواند این محصول را به عنوان بهترین کرم دور چشم ایرانی معرفی کند.

  1. کرم ضد چروک قوی دور چشم مای

کرم دور چشم مای دارای ویتامین E، جنیستئین، مشتقات نوین عصاره دریایی و سینکل برای درمان چروک‌های صورت است. در نتیجه این کرم یک ضد چروک بسیار قوی برای دور چشم است. علاوه بر خاصیت ضدچروک، باعث رفع کبودی و پف زیر چشم نیز می‌شود. این کرم پوست اطراف چشم را سفت می‌کند که باعث تقویت پوست آن ناحیه نیز می‌شود. این محصول مای می‌تواند به راحتی در لیست بهترین کرم دور چشم قرار بگیرد.

  1. کرم دور چشم الارو مدل Anti Wrinkle

از محبوبیت مارک الارو غافل نباشید. از همان ابتدا محصولات بهداشتی الارو مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت و همیشه نیز مصرف‌کنندگان نتیجه خوبی گرفته‌اند. کرم دور چشم الارو باعث از بین رفتن چروک‌ها و پف چشم می‌شود. همچنین سیاهی و تیرگی زیر چشم را کاملا از بین می‌برد. در نتیجه این کرم یک نمونه کامل کرم دور چشم است.

 

کرم دور چشم مناسب 30 تا 40 سالگی

  1. کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy

هنگام استفاده از این کرم کوچک‌ترین سنگینی بر روی چشمان خود احساس نمی‌کنید. این کرم از بروز چین و چروک اطراف چشم جلوگیری می‌کند. علاوه بر جلوگیری از چروک به سیاهی و تیرگی زیر چشم نیز کمک می‌کند.

 

  1. کرم دور چشم کیووی مدل Revitalizing

می‌توان این را با اطمینان گفت که برند کیووی، بهترین کرم‌ دور چشم را دارد. انواع دیگر کرم‌های کیووی برای بالای 40 سال نیز موجود هستند. این مدل کرم برای سال‌های 30 تا 40 سالگی بسیار مناسب است. کرم دور چشم کیووی حاوی ویتامین E بوده و ضد چروک است و همچنین خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد و به رفع سیاهی و پف زیر چشم کمک می‌کند و کاملا آن را از بین می‌برد.

 

  1. کرم دور چشم دکتر ژیلا

کرم‌های دکتر ژیلا در ایران محبوبیت خاصی دارد. از ضد آفتاب تا کرم‌های لب این برند همیشه نتیجه خوبی را برای مصرف‌‍کنندگان به همراه دارد. کرم دور چشم دکتر ژیلا عصاره گیاه چای سبز، روغن دانه انگور و ویتامین E و C است و یک کرم کاملا گیاهی محسوب می‌شود. این کرم پوست اطراف چشم را روشن می‌کند و کبودی و سیاهی زیر چشم را از بین می‌برد. بهترین کرم‌ دور چشم را می‌توانید از برند ژیلا تهیه کنید.

 

استفاده از کرم دور چشم چه مزایایی دارد؟

کرم دور چشم فقط برای درمان چین و چروک ناحیه چشم نیست. بلکه به شما کمک می‌کند تا پف زیر چشم، تیرگی زیر چشم، هر نوع قرمزی و التهاب ناحیه چشم درمان شود. دلیل تیرگی زیر چشم‌ها، مربوط به رگ‌‍های آن قسمت است. بنابراین کرم دور چشم حاوی کافئین است که سفتی این رگ‌ها را کاهش می‌دهند و باعث جریان خون بهتر شده و در نتیجه تیرگی را از بین می‌برند.