برای داشتن ناخن‌هایی زیبا حتما نباید از مانیکور پدیکور یا طرح‌ ناخن پیچیده و عجیبی استفاده کنید. بلکه استفاده از یک طراحی ناخن ساده و شیک و مینیمال نیز می‌تواند زیبایی خاصی به دستان شما بدهد. در آرایشگاه می‌توانید درخواست کنید که از یک طراحی ناخن ساده و شیک برای شما استفاده کنند. حتی خود شما هم می‌توانید با ساده‌ترین ابزار در خانه ناخن‌های خود را به زیباترین و شیک‌ترین حالت طراحی کنید. برای اجرای طرح‌های ساده و شیک نیاز به ابزار تخصصی و مهارت خاصی ندارید و با مقداری حوصله در هنگام طراحی می‌توانید ناخن‌های زیبایی داشته باشید.

در اینجا ما چند طراحی ناخن‌ شیک و زیبا را به شما معرفی می‌کنیم که شما می‌توانید از آن‌ها الهام گرفته و حتی خودتان روی ناخن‌های خود اجرا کنید.

 

طراحی ناخن ساده و شیک در منزل

 

1. طراحی ناخن مارک دار

یک طراحی لاکچری ساده! شما می‌توانید با کشیدن لوگو‌ها یا نوشتن اسم مارک مورد علاقه‌تان یک طراحی ناخن زیبا و شیک داشته باشید. نیازی به لاک‌های زیادی ندارید. یک طرح فرنچ فرانسوی ساده طراحی کنید و سپس در قسمت سفید رنگ لاک خود نام مارک‌های مورد علاقه خود را بنویسید.

 

2. طراحی ناخن طلا با رنگ‌های مختلف

طراحی ناخن طلایی و طبیعی یک روش خارق العاده برای لذت بردن از روند طراحی ناخن است، بدون اینکه این روند سخت به نظر برسد. می‌توانید طرح‌های طلایی را روی پایه خنثی بکشید. شکل‌های هندسی طلایی یک گزینه ساده و آسان برای ایجاد الگوهای زیبا هستند. می‌توانید طرح‌هایی از ستاره‌ها، قلب‌ها یا حتی گل و برگ و شاخه را بر روی ناخن خود طراحی کنید. این نوع هنر ناخن می‌تواند به طرز شگفت انگیزی برای همه مناسبت‌ها و لباس‌ها مناسب باشد. رنگ پایه این لاک را می‌توانید بر طبق رنگ لباس خود مثل صورتی، نارنجی یا رزگلد انتخاب کنید.

 

3. طراحی ناخن با چند لاک رنگی به شیوه مدرن (طراحی ناخن پالتی)

اگر می خواهید به هنر مدرن ناخن بپیوندید، اما در طراحی لاک ناخن مهارت چندانی ندارید، این مدل طراحی پالتی مدرن برای شما مناسب است. تنها چیزی که لازم است چند رنگ است که روی ناخن‌های مختلف نقاشی شده است. ساده و در عین حال خیره کننده است. استفاده از سه رنگ یک نقطه شروع عالی است. علاوه بر این، می‌توانید از رنگ‌هایی از یک تناژ (مانند انواع قرمز) یا رنگ‌های مکمل استفاده کنید و یا از پالت‌های رنگی که در سایت‌های مختلف گذاشته می‌شود الهام و ایده بگیرید.

 

4. طراحی ناخن با اسفنج

در این مدل طراحی شما می‌توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید. فقط کافی است با یک پایه لاک سفید شروع کنید و هر رنگی که دوست دارید تیکه تیکه بر روی لاک سفید بکشید. سپس با استفاده از یک اسفنج رنگ‌ها را با هم ادغام کنید.با استفاده از یک خلال دندان نیز می توانید جزئیات بیشتری اضافه کنید. به یاد داشته باشید هنگام طرح کشیدن با خلال دندان، لاک اصلی باید کاملا خشک شده باشد. پس از خشک شدن طرح‌ها نیز یک لایه تاپ کات بزنید تا لاک‌ شما رنگ شفاف زیبایی به خود بگیرد.

 

5. طراحی ناخن با قلب

قلب یکی از ساده‌ترین اشکالی است که برای کشیدن آن بر روی ناخن‌های خود نیاز به ابزار خاصی ندارید و با همان برس ناخن می‌توانید بر روی لاک قلب طراحی کنید. به راحتی دو نقطه از لاک انتخابی برای طراحی قلب را کنار هم قرار دهید. سپس، از یک قلمو معمولی یا همان برس ناخن خوب برای اتصال آنها به شکل قلب استفاده کنید، در حالی که لاک هنوز مرطوب است، این کار را بکنید و به سرعت کار کنید.

این طراحی برای روز عشاق و ولنتاین بسیار مناسب است و به هر تیپ و استایل و لباسی ست می‌شود. با رنگ پایه صورتی و قلب‌های قرمز جلوه کلاسیکی به ناخن‌های خود می‌دهید. به راحتی می‌توانید رنگ پایه و رنگ قلب را طبق لباس خود انتخاب کنید.