موس مو یک کالا برای محافظت از مو و حالت دهنده مو است که اولین بار در 1980 توسط اورآل به بازار آمد. موس در فرانسه به معنی کف است و نام موس از این کلمه گرفته شده است. بهترین موس مو به موها حالت می‌دهد و موها را در حالت پس از شستن حفظ می‌کند. موس با رزین‌های مصنوعی ساخته شده که به حجم دادن و شکل دادن موها کمک می‌کند. جالب است بدانید که موس در قوطی بنفش رنگ است و در تماس با هوا سفید می‌شود. موس موخوره و شکستگی مو را نیز کاهش می‌دهد. موس از مواد سازگار با محیط زیست ساخته می‌شود.

تفاوت ژل مو و موس مو

موس بر خلاف ژل مو به راحتی و با پاشیدن کمی آب، نرم می‌شود و ظاهر تازه را دوباره به موها برمی‌گرداند. وقتی موس به موهای مرطوب که با سشوار کمی خشک شده زده شود حجم موها را حفظ می‌کند بر خلاف ژل که حجم موها را کاهش داده و آن‌ها را به هم می‌چسباند. تأثیر بهترین موس مو خیلی بهتر از اثر ژل‌های مخصوص موست.

موس موی رنگی

مارک‌های خاصی از موس برای پوشاندن موهای سفید و خاکستری و هم‌زمان حفظ حالت موها تهیه می‌شوند. این موس‌ها دارای رنگ نیمه دائمی هستند و می‌توان از آن‌ها برای ایجاد تنالیته تیره در موها استفاده کرد.

بهترین موس مو چه تأثیری دارد؟

اغلب فکر می‌کنند که موس فقط برای کاهش موخوره و حفظ ظاهر طبیعی مو استفاده می‌شود ولی موس مو می‌تواند برای طیف وسیعی از انواع موها را از موهای فر تا موهای صاف و وز کاربردهای بهتری داشته باشد. همه این‌ها به نوع مو بستگی دارد درست مثل شامپو. تأثیر متفاوت بهترین موس مو شبیه به تأثیر شامپو روی موهای مختلف است. موس به طور کلی دارای 2 نوع محافظ برای موهای وز و حجم دهنده موست.

فواید موس برای موهای فر

موهای فر تمایل دارند که وز و یا شکسته شوند. همه کسانی که دارای موهای پر موج و فر هستند مدت‌ها وقتشان را صرف پیدا کردن شامپوی مناسب می‌کنند. موس می‌تواند حالت موهای فر را به سمت حالتی بسیار زیبا ببرد و موخوره را نیز کاملاً برطرف می‌کند. موهای فر پس از شستشو بهترین حالت را دارند. این اتفاق به دلیل خشک بودن موها میافتد.

موس با ترکیبی که دارد می‌تواند ظاهر موها را شبیه به زمان پس از شستشو حفظ کند فقط باید کمی قبل از خشک شدن موها مقداری موس را روی موها زده و موها را کمی ماساژ دهید و به هر حالتی می‌خواهید درآورید. خواهید دید که موس معجزه می‌کند. موس تا قبل از شستشوی بعدی روی موها می‌ماند و با هر بار پاشیدن مقداری آب موها به حالت تازه اولیه باز می‌گردد. کسانی که موهای مجعد دارند بهتر است استفاده از موس مو را در برنامه روزانه خود قرار دهند تا برای همیشه موهای خوش حالتی داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم اگر برای اولین بار از موس استفاده می‌کنید هنگام خرید بهترین موس هر دو نوع نرم و سخت را خریداری و امتحان کنید.

موس برای موهای نازک، صاف و بی حالت چه کاری انجام می‌دهد؟

اگر موها از ریشه صاف هستند برای افزایش حجم موس می‌تواند ناجی شما باشد. موس به گونه‌ای فرموله شده است که روی موهای مختلف نتایج متفاوتی نشان می‌دهد. کسانی که موهای نازک و صاف دارند باید از موس هارد استفاده کنند. قبل از استفاده از موس مطمئن شوید که از شامپوی مناسب استفاده می‌کنید.

روش استفاده از موس مو

می‌توان با توجه به نوع موس و شناخت نوع مو، استفاده از موس را به 5 مرحله تقسیم کرد.

  1. برای موس زدن به موهای صاف و بدون پیچ و وز ابتدا موها را با حوله یا پارچه مرطوب تمیز کنید. همیشه از حوله‌های تمیز و پنبه‌ای استفاده کنید.
  2. بهتر است موس پس از شستشو و قبل از خشک شدن کامل مو استفاده شود. در این حالت پخش آن راحت‌تر و پوشش آن یکدست خواهد بود. موها را با انگشت یا شانه حالت دهید و کمی صبر کنید تا حجم بیشتری پیدا کند اما قبل از خشک شدن برای موس زدن آماده شوید.
  3. قوطی موس را 30 ثانیه تکان دهید تا صدای به هم خوردن مایع از داخل آن دیگر شنیده نشود و کاملاً حالت کف پیدا کند.
  4. کمی موس را روی کف دست اسپری کنید و به آرامی موها را با انگشت به حالتی که دوست دارید درآورید. اگر از شانه استفاده می‌کنید باید دندانه‌های آن خیلی پهن و با فاصله باشد تا نتیجه بهتری بگیرید.
  5. موها را خشک کنید و تمام. می‌توانید با سشوار موها را خشک کنید و یا اجازه دهید هوای گرم بیرون موهایتان را کمی خشک کند. استفاده از سشوار باعث می‌شود که موها در باد حالت خود را از دست ندهند و کنترل بیشتری روی موها خواهید داشت.

این روش استفاده از بهترین موس مو تأثیری شبیه به معجزه روی موهایتان خواهد داشت. دیگر لازم نیست از کیفیت شامپو شکایت کنید یا نگران وز شدن مو باشید. بهترین موس مو های شما را از پژمردگی نجات می‌دهد و خوش حالت و شاداب می‌کند.