در پاسخ به سوال میسلار واتر چیست باید بگوییم که میسلار واتر یک نوع محصول مراقبت از پوست چند منظوره است که استفاده از آن به یک روند اصولی رسیدگی پوست کمک بسیاری می کند. این ماده با استفاده از آب تصفیه شده، مرطوب کننده هایی مانند گلیسیرین و سورفاکتانت ها ساخته می شود که برای پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. مولکول های این سورفاکتانت های ملایم به هم می پیوندند و میسل ها را تشکیل می دهند. این ساختار به بیرون کشیدن آلودگی ها و چربی ها از منافذ پوست کمک می کند.

شما با خرید میسلار واتر می توانید انواع آلودگی ها و چربی های اضافی روی پوست خود را از بین ببرید. علاوه بر این، میسلار واتر در پاک کردن صورت از آرایش نیز کمک بسیاری می کند. میسلار واتر فاقد الکل است و استفاده از آن منجر به کاهش تحریک و التهابات پوستی می شود و آن را نرم و لطیف می کند. در ادامه شما را با ۵ مزیت میسلار واتر آشنا خواهیم کرد.

مرطوب کننده پوست

اغلب میسلار واترها حاوی ترکیبات آبرسان مانند گلیسیرین هستند که به پوست در طراوت و رطوبت رسانی بیشتر کمک می کند. گلیسیرین در بازگرداندن رطوبت پوست و تقویت عملکرد طبیعی پوست بسیار موثر واقع می شود. در یک بررسی دیگر مشخص شده است که گلیسیرین در بهبود زخم کمک می کند. این ماده منجر به هیدراته شدن پوست می شود و باعث می شود زخم زودتر التیام پیدا کند. سورفاکتانت های موجود در میسلار واتر بسیار ملایم هستند و این باعث می شود گزینه خوبی برای افراد دارای پوست حساس و خشک محسوب شود.

از بین برنده آلودگی و چربی پوست

میسلار واتر به طور معمول برای پاک کردن آرایش، آلودگی و چربی از روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این به دلیل وجود میسل ها است که در پاکسازی آلودگی و چربی پوست بسیار موثر هستند و پوست را شفاف و درخشان می کنند. میسلار واتر همچنین نفوذپذیری پوست را افزایش می دهد و به مواد درمانی پوست این اجازه را می دهد که به لایه های عمیق تر پوست نفوذ پیدا کنند.

متناسب با انواع پوست

میسلار واتر برای انواع پوست متناسب است. فرقی ندارد شما پوست چرب، خشک یا مختلط دارید؛ می توانید با خیال راحت از میسلار واتر برای روتین مراقبت از پوست خود به کار ببرید. علاوه بر این، میسلار واتر به دلیل این که فاقد مواد صابونی و الکلی است، برای افراد دارای پوست حساس بسیار موثر واقع می شود.

شفافیت پوست

میسلار واتر می تواند به تمیز نگه داشتن پوست کمک بسیاری کند. این موضوع به ویژه برای افرادی که دارای آکنه یا منافذ مسدود شده هستند، بسیار مفید است. آکنه معمولا به دلیل مسدود شدن منافذ پوستی به وجود می آید و می تواند منجر به ملتهب شدن پوست شود. تحقیقات نشان داده که استفاده از میسلار واتر می تواند به بهبود آکنه و کاهش جوش های سرسیاه کمک کند. برای استفاده از میسلار واتر می توان از یک تکه پنبه استفاده کرد. این امر باعث می شود شما نیازی به انواع براش که میکروب ها و باکتری ها را پخش می کند، پیدا نکنید.

کاربری راحت

میسلار واتر یک محصول قابل حمل است که کاربرد بسیار راحتی دارد. از آنجایی که میسلار واتر به عنوان پاک کننده صورت و همچنین تونر عمل می کند، دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای خرید چند محصول نخواهد داشت. همچنین برای مصرف در حین مسافرت بسیار مناسب است. میسلار واتر در اندازه های کوچک نیز تولید می شوند تا هر زمان که خواستید در دسترس تان باشد.

با تمام این ویژگی ها و مزایا، میسلار واترها ممکن است معایبی نیز داشته باشند. به طور مثال، از میسلار واتر نمی توان برای پاک کردن آرایش های ضد آب یا سنگین استفاده کرد و نیاز به یک محصول مکمل وجود دارد. افرادی که دارای مشکلات پوستی هستند و محصولات درمانی استفاده می کنند نیز باید میسلار واتر را با مشورت پزشک خود مصرف کنند.