پاییز فصل زیبای خوش آب و هوا که دل هر کسی را با خود می برد. این فصل زرد و نارنجی، لباس ها، سبک آرایش و ترندهای مختص به خود را به همراه دارد. فرض کنید در پاییز یک لباس شیک پوشیده اید، موهایتان را به بهترین شکل آراسته اید، کیف و کفش شیکتان را انتخاب کرده اید. برای عالی شدن چه چیزی کم دارید؟ بله درست حدس زدید، یک آرایش پاییزی که چهره ی شما را شاداب، خون گرم و جذاب نمایان کند. با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد آرایش پاییزی برایتان بازگو کنیم.

مراحل آرایش پاییزی

برای آن که یک آرایش پاییزی بی نقص داشته باشید، مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

اولین مرحله برای داشتن یک آرایش پاییزی عالی، استفاده از پرایمر است. در پاییز هوا رفته رفته رو به خشکی می رود. بنابراین پوسته شما ممکن است به سرعت دچار خشکی شده و آرایش به خوبی روی آن ننشیند. بنابراین، بهترین کاری که می توانید انجام دهید، تهیه ی یک مرطوب کننده ی سبک، مرغوب و مناسب و نوع پوستتان است. مرطوب کننده پوست شما را برای لوازم آرایش پاییزی که می خواهید از آن ها استفاده کنید آماده می کند. می توانید به جای یک مرطوب کننده به صورت جداگانه، از یک پرایمر خوب استفاده کنید. پرایمرها می توانند علاوه بر رطوبت رسانی به پوست شما، با پوشش دهی کامل، انواع لک، تیرگی و عیوب پوست را پوشانده و آن را آماده تر نماید. مرحله ی بعدی که برای انجام آرایش پاییزی باید انجام دهید، انتخاب رنگ است.

آرایش پاییزی و اهمیت استفاده از رنگ های گرم

مهم ترین نکته در داشتن یک آرایش پاییزی خوب، انتخاب رنگ است. با توجه به آن که هوا رو به سرما می رود، در پاییز بهتر است از رنگ های گرم برای آرایش پاییزی استفاده کنید. رنگ پاییز، نارنجی، زرد، قرمز و قهوه ای است. در این فصل به هر کجای طبیعت که نگاه کنید، این چهار رنگ را خواهید دید. در انتخاب لباس برای این فصل، پیشنهاد می شود از ترکیب رنگ های کرم و نارنجی استفاده شود. برای آرایش پاییزی هم به همین صورت، بهتر است برای سایه چشم از رنگ های گرم و دودی استفاده کرده و برای آرایش لب ها نیز، رژ لب هایی با تنالیته رنگی گرم استفاده کنید.

رژ لب های پاییزی

نه تنها در آرایش پاییزی که در تمامی انواع آرایش، رژ لب مهم ترین مرحله محسوب می شود. بدون رژ لب، آرایش شما ناقص است. چهره ی شما یک چیزی کم داشته و خسته و بی روح به نظر می رسید. در صورتی که رژ لب، اگر رنگ آن درست انتخاب شود، می تواند آرایش شما را به بهترین شکل نمایان کند. آن چه اهمیت دارد، انتخاب رنگ رژ لب متناسب با سبک آرایش است. در آرایش پاییزی پیشنهاد می شود از رژ لب هایی با رنگ گرم انتخاب کنید. رژ لب های با تنالیته ی رنگ قرمز، قهوه ای، نارنجی، جگری و به طور کلی در تناژ رنگ های گرم، برای فصل پاییز بهترین گزینه ها هستند.