یکی از مهم ترین مواردی که در استایل روزانه ی خود باید به آن اهمیت دهید، ناخن هایتان است. دست های شما می تواند بیانگر میزان اهمیتتان به خودتان باشد. با انتخاب یک طراحی ناخن ساده و شیک که بر روی ناخن هایی کوتاه و مرتب اعمال شده اند می توانید تا حد بسیاری در جلسات کاری، قرارهای شخصی و موارد مشابه دیگر تاثیر مثبت بگذارید؛ چرا که طبق علم روانشناسی پس کفش ها و پیش از آرایش موها، این دست های شما هستند که در ملاقات اولیه مورد توجه طرف مقابل قرار می گیرند. در این مقاله سعی داریم تا همه چیز را برای داشتن یک طراحی ناخن ساده و شیک برایتان بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

چه مدل هایی طراحی ناخن ساده و شیک تلقی می شود؟

پیش از آن که به این سوال پاسخ دهیم اجازه بدهید در ابتدا بگوییم که چرا طراحی ناخن ساده و شیک بهترین انتخاب برای شماست. سادگی همیشه زیباست. بر اساس روندی که دنیای مد و فشن دنبال می کند، در ترند 2021 هرچه به سمت سادگی بیشتری حرکت کنید، به زیبایی حقیقی نزدیک تر خواهید شد. بنابراین با انتخاب یک طراحی ناخن ساده و شیک و بر اساس سبک مینیمال می توانید دست هایی زیباتر داشته باشید. در ادامه به معرفی چند مدل از طراحی ناخن ساده و شیک می پردازیم.

  1. فرنچ ساده

در جستجو برای طراحی ناخن ساده و شیک همیشه فرنچ ساده اولین گزینه ای است که با آن مواجه خواهید شد. فرنچ ساده همیشه زیباست. در تمامی دوران و در هر استایل و مدی، فرنچ ساده می تواند یک انتخاب خوب برای داشتن طراحی ناخن ساده و شیک باشد. در فرنچ ساده تنها قسمت انتهایی و بالای ناخن ها به رنگ سفید در می آیند و برای صدف ناخن یا برق ناخن بی رنگ و یا لاک های نود و بیس مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. فرنچ رنگی

در ترندهای جدید چند سال اخیر، فرنچ رنگی یک طراحی ناخن ساده و شیک است که مورد استقبال بسیاری از افراد و شیک پوشان قرار می گیرد. فرنچ رنگی در واقع همان فرنچ ساده ای است که سر ناخن ها به جای رنگ سفید از رنگ های دیگر استفاده می شود. در این مدل، دست شما برای انتخاب رنگ باز است. می توانید از رنگ های کلاسیک و گرم مثل قرمز و مشکی استفاده کنید و یا از رنگ های نئونی بهره بگیرید. رنگ های پاستلی نیز یک انتخاب برای فرنچ رنگی است.

  1. لاک تک رنگ ساده

در بررسی مدل های مختلف طراحی ناخن ساده و شیک لاک تک رنگ ساده همیشه بهترین انتخاب است. لاک های تیره رنگ مانند قرمز، جگری، مشکی، سورمه ای تا لاک های کم رنگ تر مانند هلویی، پوست پیازی، کرم و یا حتی لاک های نود که نزدیک ترین رنگ لاک به رنگ پوست هستند، می توانند یک انتخاب خوب برای طراحی ناخن ساده و شیک باشند.

مهم ترین اصل در طراحی ناخن ساده و شیک 

مهم ترین اصلی که در طراحی ناخن ساده و شیک باید در نظر داشته باشید، مرتب بودن ناخن ها و کوتاه بودنشان است. ناخن های خیلی بلند دیگر از لحاظ زیبایی شناختی جذابیتی ندارند. شما با ناخن هایی کوتاه، مرتب و هم اندازه، نیمی از مسیر برای داشتن دستانی زیبا را طی کرده اید. بنابراین پیشنهاد می کنیم پیش از انتخاب طراحی طراحی ناخن ساده و شیک ناخن هایتان را کوتاه کنید، پوست اضافه ی اطراف آن را بگیرید و آن ها را سوهان بکشید. سپس یکی از طرح های ساده و شیک را برای ناخن های خود انتخاب نمایید.