زمانی که صحبت از کاندوم برقی به میان می آید، احتمالا فکر می کنید با یک پوشش محافظتی همانند کاندوم مواجه هستید. در صورتی که کاندوم برقی یک حلقه ویبراتور است که می تواند به تنهایی یا همراه با کاندوم معمولی مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه قصد داریم نکاتی را در مورد کاندوم برقی مورد بررسی قرار دهیم.

جنس کاندوم برقی چیست ؟

جنس کاندوم برقی از لاتکس است و با انعطاف پذیری بالایی که دارد، قابل استفاده برای انواع سایز آلت تناسلی مردان می باشد. در کاندوم برقی از باتری استفاده می شود تا ویبره هایی منظم ایجاد کند. پس از چند بار مصرف و در صورت کاهش انرژی باتری ها، باید آن ها را تعویض کرد و قابلیت شارژ مجدد ندارند.

کاربرد کاندوم برقی چیست ؟

در پاسخ به این که کاربرد کاندوم برقی چیست باید بگوییم که این ابزار کاربردی مزایای بسیاری دارند. این حلقه ویبراتور باید در قسمت انتهایی آلت تناسلی مردان قرار گیرد تا با کنترل جریان خون در قسمت تحتانی آن، منجر به افزایش کیفیت نعوظ شود. علاوه بر این مصرف این نوع کاندوم باعث به تعویق افتادن زمان انزال نیز می شود.

یکی دیگر از کاربردهای کاندوم برقی در افزایش لذت جنسی بانوان است. این حلقه ویبراتور به طور مستقیم با عضو کلیتوریس در ارتباط است و با ایجاد لرزش های منظم باعث رسیدن به اوج لذت جنسی می شود. در واقع این ابزار وارد واژن نمی شود و کاربرد آن در خارج از آن است.

به طور کلی می توان گفت که استفاده از کاندوم برقی منجر به افزایش مدت زمان انزال مردان و در مقابل به ارگاسم رسیدن بهتر زنان می شود. به همین دلیل کیفیت رابطه زناشویی را بهبود می بخشد. از حلقه ویبراتور می توان برای چندین مرتبه رابطه جنسی نیز استفاده کرد. البته برای سلامت جنسی و رعایت بهداشت باید بعد از هر بار نزدیکی کردن باتری ها را خارج کرده و سپس کاندوم برقی را با آب و صابون شست و خشک کرد.

کاندوم برقی مناسب چه افرادی است ؟

کاندوم برقی مناسب افرادی است که از مشکل زودانزالی رنج می برند. آقایانی که با مشکل نعوظ آلت تناسلی مواجه هستند نیز بهتر است از کاندوم برقی استفاده کنند. همچنین، خانم هایی که با رسیدن به ارگاسم مشکل دارند نیز بهترین گزینه برای مصرف کاندوم برقی هستند. استفاده از این حلقه ویبراتور منجر به افزایش اعتماد به نفس در آقایان شده و خانم ها را از مشکل عدم رسیدن به لذت جنسی رها می کند.

کاندوم برقی هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و با مصرف مداوم آن می توان مشکل رابطه زناشویی را به خوبی برطرف کرد.

نکات استفاده از کاندوم برقی چیست ؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید حین استفاده از کاندوم برقی در نظر داشته باشید، رعایت بهداشت است. حلقه ویبراتور یا همان کاندوم برقی باید پس از هر بار مصرف به خوبی شستشو داده شده تا برای استفاده های بعدی آماده شود. عدم شستشوی کاندوم برقی به منزله ابتلا به انواع بیماری های جنسی و همچنین انتقال باکتری و ویروس خواهد بود.

چنانچه لایه لاتکس کاندوم برقی پاره شد، باید از مصرف مجدد آن خودداری نمایید. چرا که آلودگی ها و باکتری ها به راحتی داخل لاتکس پاره شده تجمع می یابند و زمینه را برای انتقال ویروس و بیماری فراهم می کند.