کاندوم تاخیری چیست ؟ یکی از انواع پرطرفدار کاندوم‌‌ها، کاندوم‌ تاخیری[1] هستند. درون این کاندوم‌ها موادی مایع یا جامد وجود دارد. پس از استفاده از کاندوم، این مواد روی آلت نشسته و نهایتا ظرف مدت 10 دقیقه باعث ایجاد نوعی بیحسی در آلت می‌شود. این بی‌حسی آلت تا نیم ساعت ادامه خواهد داشت. نکته‌ای که باید بدان توجه کامل داشت این است که این کاندوم‌ها برای ایجاد تاخیر در انزال افراد معمولی ساخته شده‌اند. آقایانی که مشکل زود انزالی و یا اختلال نعوظ دارند، باید مشکل خود را توسط پزشک متخصص و دارو حل نمایند. کاندوم‌ها در اینباره کمکی به آنها نخواهد کرد.

کاندوم تاخیری چگونه عمل می‌کند؟

رابطه جنسی طولانی مدت بدون انزال زودرس آرزوی همه مردان است. تقریبا همه آقایان راه‌های مختلف رابطه جنسی و استفاده از کاندوم‌ تاخیری را امتحان کرده‌اند. گرچه ممکن است سوال بسیاری از آقایان باشد که"آیا کاندوم‌های تاخیری همانطور که از اسمشان پیداست، واقعا کار می‌کنند و یا اینکه صرفا همگی تبلیغات است؟" برای فهمیدن جوابش تنها یک راه پیش رو خواهید داشت، و آن هم این است که خود شخصا از آن استفاده نمایید. با ما تا انتها این مقاله همراه باشد تا مزایا و اثرات استفاده از کاندوم‌ تاخیری را با توجه به تجربیات مشتریان، با شما در میان بگزاریم.

آیا کاندوم‌های تاخیری به طولانی شدن زمان نزدیکی کمکی می‌کنند؟

هدف از طراحی کاندوم‌های تاخیری، طولانی شدن لذت جنسی بوده است. این دسته از کاندوم‌ها همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد حاوی ماده‌ای روان‌ کننده با نام بنزوکائین (Benzocaine) هستند. این ماده به مردان در تاخیر در انزال و طولانی‌تر کردن زمان نزدیکی کمک شایانی می‌کند. در نوک مخزن این دسته از کاندوم‌ها، ماده معلق بنزوکائین قرار دارد که در دیرتر رسیدن مردان به اوج لذت جنسی (انزال) به طور موثر و چشمگیری عمل می‌کند.

کاندوم‌های تاخیری و جلوگیری از بارداری

اساس استفاده از کاندوم تاخیری مانند هر کاندوم دیگر، جلوگیری از بارداری ناخواسته و البته افزایش لذت جنسی است. مانند هر کاندوم دیگر، کاندوم‌های تاخیری نیز از جنس لاتکس‌اند. قبل از بسته‌بندی کاندوم‌های تاخیری، مانند دیگر انواع کاندوم‌ها، داخل آن را با بسته هوا پر می‌کنند. توجه کنید که وجود این بسته هوا در هر مدل از کاندوم، نشانگر سلامت محصول است. استفاده از انواع گوناگون کاندوم‌ها، به طور موفقیت آمیزی از بارداری ناخواسته و بیماری‌های خطرناک مقاربتی مانند ایدز (HIV) جلوگیری می‌کند.

حال اجازه دهید بازگردیم به سوالی که قبلا مطرح کردیم: "آیا کاندوم‌های تاخیری واقعا همان‌طور که در تبلیغات توضیح داده می‌شود، کار می‌کنند؟" بعد از این توضیحاتی که در مورد چگونگی عملکرد کاندوم‌ها گفتیم، به درک نسبی در مورد چگونگی تاثیر آنها رسیده‌اید.

افراد مختلف، نظرات مختلفی در استفاده از کاندوم‌ تاخیری دارند. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که اگر شما با مشکلات زود انزالی و نعوظ رو به رو هستید، این کاندوم‌ها هیچ کمکی به شما نخواهند کرد. سن افراد نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم است. اما به طور کل، این مدل از کاندوم‌ها، برای مردان معمولی و به هدف بیشترین لذت جنسی طراحی شده است.